minu sall?

img_5818.jpg 

Ma natuke aega tagasi mütsist juba rääkisin ja nüüd võin sallist ka rääkida. Kindaid ma nagunii kuduma ei hakka, nii et ütleme nii, et mina olen talveks valmis.

Ei tohiks lasta ennast piltidest eksitada…. ausõna see on tegelikult minu sall!

Aga sallist…. Alati kui ma kuskil näen sellist pilti inimesest, kes on üle pea salli sees peidus, tuleb mul tahtmine kah sellist salli omada. Mul üks selline isegi on, aga see on hiirehall ja poest ostetud ja juba vana kah. Teine asi on see olnud, et alati ma olen ette kujutanud, et see sall on triibuline.

Aga ei ole ju midagi hullemat kui triibulise sallis otste peitmine. Nii et unistus on jäänud unistuseks, sest ükskõik kui hästi või palju ma ka ei kooks, ei ole ma osanud ettekujutada, milline jääb triibulõngast triibuline sall.

Üks õhtu kui jälle lõngakerasid mööda kasti veeretasin, siis otsustasin, et ma siis proovin, ma palju ei koo ja kui ei meeldi võin alati üles harutada. Noh olgem ausad, ma mõtlesin kah, et ma teen selle salli Ketlinile ;)

 img_5833.jpg

Hakkasin aga tegema ja tegin ja tegin…. ja tegin…. teoks võtsin kunagi Anu käest vihjena saadud valepatendi…ja kui esimene tokk (150g) otsa sai, siis tundus, et pool on alles valmis :))).

Kudusin siis teise poole kah ja tegin otsad taskuks. Sest tundes mind, avastan ma pidevalt, et kindad on kodus alles siis, kui käed külmetama hakkavad.

Vot siis selline sall on mul :))))

img_5837.jpg

7 Responses to minu sall?

  1. Kratt says:

    appike, kui lahe :)

  2. Ingrid says:

    Väga lahe. Ma vaatan alati inimestele järgi, kellel on “meetritepikkune” sall ümber kaela seotut. Nii armas.
    Ja mul on ka üks selline sall, millel ühes otsas “tasku”. Minul on see mütsiks.

  3. krista says:

    Ingridile – ma teadsin, et ma olen sellist asja kuskil näinud… aga kuidagi ei tulnud meelde kus :))))

  4. inga says:

    vot siis, ongi sall:)
    ainult et kolm otsa oleks pidanud tegema… sul ju nüüd nagu ei olegi oma otsa.
    ilusad värvid on sel lõngal, lummavad lausa:)

  5. ingrid says:

    Mina sain idee selliseks taskutega salliks ühest poest. See võis olla isegi Monton. Ja aasta oli siis vist 2003. Seal oli ka, et mõlemas otsas taskud. Ja kui ma nüüd õigesti oma mõtteid mäletan, siis ei ole ma kunagi selle peale tulnud, et neid taskuid kinnaste asemel kasutada :-P Tookord sai naerdud, et küllap on armastajate sall, et siis niikuinii ollakse teineteise kaisus ja siis üks ots ühele, teine teisele pähe.

  6. ingrid says:

    Aga mis me sellest sallist siin koguaeg räägime … Liisu … ta nii suur juba. Aga mis siin imestada … kohe-kohe sünnipäev ja ongi aasta täis. Kuidas aeg lendab ;-) Nii armsasti kaks õekest esimese pildi peal kallistavad.
    Ja kaugel seegi aeg on, kus minnakse õhtul riiete pärast kaklema, sest ühel on vaja ühele peole ja teisel teisele peole minna :-P

Leave a Reply

