minu müts

 img_5764.jpg

No kaua sa neile lastele ikka neid mütse vorbid… ükskord hakkab endal kah pea külmetama. Eelmine aasta käisin Kalle vastuseisust hoolimata tema mütsiga. Tema uut ei ostnud ja minul oli hea vabandus… kõige pealt olin rase ja pärast olin noor ema, kes ei tohtinud külmetada :)))

Selle talve alguses võttis Kalle kindlalt mütsi enda valdusesse ja püüab alati enne mind uksest välja saada, müts peas. Kuidas sa siis lähed tal seda sealt ära kiskuma :)

Noh ja mis mul siis üle jäi…. hoolega valisin lõnga, et ei ajaks otsaesist sügelema ja esimesed väljaskäigud uue mütsiga on andnud mulle küll positiivse tagasiside. Novita samosest on müts :))) Ütleme nii, et hoolimata sellest, et ma koon peaaegu iga päev, siis see on ainuke lõnganimi mida ma tean :))))

Ma tegin küll ka endale salli, aga see tahab nats vormistamist, nii et seda ma veel ei näita :)

img_5781.jpg

Supermodell oli väga rahul, õnneks on see talle ikka liiga suur :))))

3 Responses to minu müts

  1. inga says:

    oooo, tegid viimaks midagi endale:) iiilus teine:) st mõlemad on ilusad – supermodell ja kantav ese!

  2. Katrin says:

    Väga vahva ja armas müts! Puurisin pildilt mustri ka välja :) Ja tore et lõnga nime tead ;)

  3. sigrid says:

    tõesti ilus müts. sellist tahaks endale ka:)

Leave a Reply

