esimene hammas

img_5775.jpg 

Ma juba pikemat aega mõtlesin, et teeks ennustusvõistluse, et huvitav millal tuleb meie Liisu esimene hammas. Tähendab ju iga suurem virin või käsi suus, et nüüd tuleb kohe hammas. Seda teadmist olen ma kuulnud juba kolmandast elukuust. Kuna Ketlinil tuli esimene hammas 8 kuuselt, siis ega ma enne seda eriti ei arvanud ka Liisul tulevat.

Viimastel kuudel aga läks juba päris huvitavaks… et kas tuleb või ei tule… Ei saa ju midagi tegelikult süüa kah kui hambaid ei ole ja kuskilt olen kuulnud, et järelikult ei peagi siis muud sööma :))

Täna päeval, aga avastasin rutiinse hambakontrolli ajal, et näe ongi hammas… tegelt ma päris kindel ei ole, kas on ainult üks, aga ta ei lase eriti endal niisama näppe suhu toppida, nii et ma esialgu lepin selle ühega!

Ja ei saa mina küll öelda, et ta kuidagi teistsugune oleks kui enne… noh kui ainult jube lõbus oli öösel… magada ei tahtnud, istus voodi serval ja plaksutas endale ja jutustas midagi. Ei nutnud ega midagi…Noh nüüd siis teame vähemalt põhjust :)))

Nüüd siis on vist lootus ka porgandi küljest mõni tükk kätte saada… siiani lutsutas niisama :)

Palju õnne esimese hamba puhul kallis Liisu!

4 Responses to esimene hammas

  1. inga says:

    palju, palju õnne Liisule ja tema pererahvale hamba(hammaste) puhul! Jõudsite ära oodata… Toomasel ei ole veel hambaid tulnud esimese nelja elukuu jooksul, niiet jõudsite ette:)

  2. jaana says:

    aga meil on juba kaks tükki :)))

  3. p6rgukiz says:

    Vaffa ;) aga jah, ega nad tulemata jää, üksi laps pole veel hambutuks jäänud :P

  4. gaidi says:

    Ehhhee, nagu Mia Lotalgi. Ootasime juba kahe kuuselt, nüüd kohe kohe. Aga siis lõpuks, kui laps oli 10- kuune tuli esimene ja kohe riburadapidi oli varsti suu hambaid täis. Teile palju õnne!

Leave a Reply

