kotijutt 2

img_5751.jpg 

Ma olen nagu vanainimene, kes iga natukese aja tagant räägib ühte ja sedasama juttu… aga mis teha kui ikka ja jälle samad asjad meelde tulevad.

Ma vaatasin, et ma pea juba olen korra sellise jutu kirjutanud…. siin

Ja jälle tahaks kirjutada kuidas mulle ikka kotid üldse ei meeldi :))) Just praegu kallasin oma koti sisu põrandale laiali ja jälle ei leidnud ma sealt midagi mis ma otsisin ja samas nentisin, et seal kotis ei ole mitte midagi milleta mina ei saaks uksest välja minna. Ükspäev oligi suur rõõm kui ma käisin Ketliniga kahekesi kukupai tunnis ja ma ei pidanud mitte midagi kaasa võtma ja sain minna 2 kätt taskus.

Ja hoolimata sellest, et ma omaarust olen Liisu jaoks kõik vajaliku kaasa pakkinud, on mingil hetkel ikka nii, et just seda asja, mida praegu vaja oleks, pole. Näiteks mähe…. ma ikka pidevalt enne uksest välja minekut panen veel paar tükki igaks juhuks kaasa… ja siis mõnikord mõtlen, et ma olen neid nüüd sinna nii palju juba pannud, et äkki on piisavalt… ja siis üllatus, üllatus, …. laps on kaelani kakane, aga kotis pole ühtegi mähet.

Aga ükspäev tuleb siiski ka selline päev kus ma saan oma kotis sisu nagu naisteajakirjas välja laotada ja seal on ainult minu asjad :)))) näiteks udupeen ripsmetush ja nahkapinguldav silmaümbruse kreem …. tegelt mulle meeldivad kreemid samavähe kui kotid ja kingad ei meeldi ka…. äkki ma polegi naine ……..

Pildile ei jäänud vardad ja käärid, mis ma leidsin kuskilt voodri vahelt :))))

PS: ma tean küll kus teine Ketlini kinnas on… aga seda esimest, mis kotis oli, vot seda ei teadnud :) … ja selle ühe saapa ma leidsin ükspäev autost ja panin kotti, aga unustasin kotist välja võtta…

2 Responses to kotijutt 2

  1. mariana says:

    näen tuttavat shokolaadi ;)

  2. Mari says:

    Mul on sama lugu, vihkan kotte aga aja möödudes nad mul ainult suurenevad! Kui enne oli koera jaoks alati joogikauus ja pudel vett ja siis veel nats midagi head ( sest ta ei tulnud vaid kutsumise peale kohale ) kaasas siis nüüd on tite jaoks pool elamist kaasas ja kott on asendunud seljakotiga!
    Nüüd on veel eriti jama, pakin tite riide, topin ta lina sisse, panen endale jope käbe selga ja ruttan välja haarates tee peal veel sada asja kaasa. Kuna ma ei taha kuumas toas kaua olla riides lapsega siis topin kõik äkki-läheb-vaja kraami jope taskutesse. Õues pakin kõik muidugi kotti ümber… Kui mul polnud enam lapsele sukakaid jalga panna ja pesus ka neid polnud siis avastasin, et kõik 5 paari olid kotis :)

Leave a Reply

