Kuidas me isadepäeva veetsime

img_5724.jpg 

Kui keegi teine enne ei ärka, siis Ketlin on nõus kõik kell pool 9 üles ajama. Olenemata sellest mis kell ta magama läks. Nii ka siis isadepäeva hommikul. Väikese meeldetuletuse peale tegi ta Kallele kalli-kalli ja andis musi ka.

Liisu ei teinud midagi :)))… tegelikult teeb küll. Ta võtab väga kõvasti oma pisikeste kätega kaelaümbert kinni kui ta ainult sülle võtta.

Kuna meil suurt eeskava ettevalmistatud ei olnud, siis togisime Kallet, et öelgu tema mis ta teha tahab. Kuna tema on meil kõige nõus ja väga lennukate plaanidega kodus ei esine, siis läksime pannkokke sööma sinna, kus lapsed saavad ka mängida ehk siis Selverisse :)

Edasi läks Kalle tööle. Isad ju käivad tööl :)) isegi isadepäeval :)))

 img_5712.jpg

Liisu läks ilusti magama ja meie Ketliniga hakkasime Kallele kingitust tegema. Ma leidsin, et nüüd on ta piisavalt vana, et ma ei pea isadepäevaks tema poolt mingit asja ostma ja siis õnneliku näoga seda üle andma :). Eelmine päev olime vaadanud arvutist kuidas Jussike Sveniga isadepäevaks torti teeb ja leppisime kokku, et asi see siis Ketlinilgi üks tort teha.

 img_5713.jpg

Noh ei ole ju mõtet ka ülepingutada, nii siis tegi Ketlin sellise väikese tordi… esimene kord ikkagi. Tegevus käis küll minu utsitamisel ja õpetamisel, aga ta oli ikka hingega asja juures.

Mina samal ajal tegin päris suurt :))) isadepäevatorti :)

img_5718.jpg 

Ketlini tordi sees olid 8 küpsist natuke suhkruga hapukoort segatud ülessulanud maasikate ja mustikatega. Peale sulatasime 3 väikest shokalaadi tükki ja peale Ketlini lemmikud värviline puru.

Igaljuhul kui Kalle töölt tagasi jõudis, siis jooksis Ketlin kohe koos tordiga talle vastu ja käskis kohe ära süüa. Ja kuna see tort oli nii pisike, et sellel ajal kui ma jõudsin paar pilti teha, oli see juba otsas :). Ma ise ei saanud proovidagi :)

 img_5722.jpg

Edasi nägi meie eeskava ette minu isale külla minekut. Algul oli küll plaanis minna Kalle isale külla, aga Kalle ema helistas ja ütles, et neil on seal natuke liiga tolmune ;).

img_5734.jpg 

Minu isa (ja ema) juurde tulid ka minu vennad oma peredega, aga ainuke keda polnud oli minu isa :). Ei-ei ta on olemas küll, aga tema “tervislikud probleemid” (väga positiivselt öelduna) ei lase tal tihti pereüritustest osa võtta.

Me ei lasknud ennast sellest suurt segada ja õhtu teemaks oli jälle meil kasvatusküsimused. Meil on nüüd kolme peale 6 last ja neid on igas vanuses ja soos, nii et materjali teemaks on küll juba.  Ütleme nii, et kasvatusküsimused on meil peaaegu koguaeg teemaks :) Kas siis see kuidas meid kasvatati, kuidas meie oma lapsi kasvatame või kuidas peaks meie lapsi kasvatama. Meie Kallega ja üks vend oma naisega on käinud Gordoni perekoolis ja teine vend on olnud koolis õpetaja ja töötab praegu treenerina. Kõrvalt kuulates oli igalühel õigus ja samas ei saanudki aru, kas on mingi vaidlus või lihtsalt igaüks ütleb julge ja kõva häälega välja oma teooriaid.

Põhiteema oli isadepäeval see, et palju oleneb lapsekasvatuses ikkagi vanematest ja kui palju suudavad ära rikkuda kõik ülejäänud lapsekasvatajad – lasteaias ja koolis. Kust lähevad piirid ja reeglid ning kes neid seadma peavad ja kus neid seadma peab.

Aga kõigist kasvastulikest eriarvamustest hoolimata on minu lastel oma onudega küll vedanud. Alati kui nad kohtuvad võetakse nad sülle ja lennutatakse neid. Sest nii kõrgelt ei sa nad mitte kellegi sülest alla vaadata :). Samas mina olen oma venna lastega hoopis tagasihoidlikum suhtleja kui nii võib öelda. 

Kokkuvõttes jõudsime järeldusele, et näe hoolimata meie isa mõningatest kasvatuslikest puudujääkidest oleme ikka kõik kokkutulnud isa juurde isadepäeva veetma, mis siis et tal endal sellest sooja ega külma ei näinud olevat.

Edasi vaatasime nagu kõik teisedki eestlased tantsutähti ja koju jõudes läksin mina koos lastega, nagu viimased 3 aastat 99.9% õhtutest, magama ja Kalle sai kino vaatama jääda :)))

img_5738.jpg

Minu tehtud isadepäevatort, millest ma ise peaaegu veerand ära sõin :)

4 Responses to Kuidas me isadepäeva veetsime

  1. inga says:

    oot, sa tahad öelda, et Ketlini tort ei olnudki päris tort? Mängu tordi tegi ja Issi pidi seda mängult sööma? Pildil tundub küll, et tegu on päris toiduainetega… aga kirjas on, et Sina tegid päris isadepäeva tordi:)
    Kahtlustan, et Issi sai teil igaljuhul torti täis:)

  2. krista says:

    viisin vastavasisulised prandused sisse :)

  3. inga says:

    hehee:)
    Mulle meeldib see pilt, kus Issi ja Liisu Ketlini torti söövad (Liisu tundub küll viinamarju maiustavat, aga mis siis:))!
    ja mul jäi ennist lugemata, et solvunud emme, kes Ketlini tordist ilma jäi, pistis oma tordist terve veerandi naha vahele! :)))
    Isadepäeva puhul on kõik ikka kenasti torti saanud (kes tahtnud)! palju õnne;)

  4. Pille says:

    Hästi armas pildiseeria – mu lemmikuks on see eelviimane tordisöömispilt, kus Ketlinil on suu rõõmust ja rahulolust kõrvuni :)

Leave a Reply

