Ruum sai täis….

 img_9404.jpg

Mis siis, et mulle woprdpress väga meeldib ja siia pilte panna on väga mõnus, teatas ta nüüd, et minu maht on täis! Samas lubad ta mul lahkelt ruumi juurde osta :)

Äkki teab mõni itimees või itinaine, kuidas ma saaks panna veel pilte, ilma et maksma peaks :)))))

Mis minust endast… ikka nende  pärast ju :)

img_8737.jpg

6 Responses to Ruum sai täis….

  1. Krentu says:

    pole ma küll itinaine ega mees, aga tee flickri konto ja hakka sealt linkima. Siis ei kulu mahtu. Aga eks sealgi on omad mahud.

  2. K. says:

    Flickrisse mahub kakssada pilti, millest peaks üsna kauaks jätkuma.

  3. Maarja says:

    ja kui flickris 200 pilti täis siis ostad pro konto, aastamaks oli vist 24 usd.

  4. mermaid says:

    Mina laen multiply- sse ja sealt lingin.

  5. krista says:

    aitähh, aitähh… eks ma siis nüüd proovin erinevaid variante….
    wordpressi mahtus mul 500 pilti :)

  6. taavi says:

    proovi nagi.ee-d ka
    see on eesti värk ja sealt peaks ka saama linkida wordpressi lehekyljele

Leave a Reply

