Keit Liis 11 kuud

 img_5482.jpg

Ja ongi käes eelviimane väike sünnipäev.

Seekord siis ilma tordita, aga väga sportlikult….. aga see on üks teine jutt…

Veel kümnendasse kuuse mahtusid esimesed sammud. Üks õhtu läks meil terve pere hasarti… Liisu aga astus oma kolme-nelja sammu minu ja Kalle vahel ning Ketlin plaksutas iga sooristuse järel. Nüüd me oleme esinenud ka juba teistele oma väikese eeskavaga ning peaesineja tunneb enda üle igatahes suurt uhkust.

 img_5470.jpg

Lisaks selle vaatas ta kõrvalt, et ka plaksutada on väga lahe…. nii ta siis astub oma kaks sammu, jääb seisma ja plaksutab endale ise :)

Söömisega on meil nagu on, sest hammaste tulek meil küll siiamaani graafikusse pole mahtunud. Aga pärast minu viimast kaebekirja, on ta vähemalt mulle poolele teele vastu tulnud, et ok…. natuke ma ju võin süüa… Aga palun ainult suurte inimeste toitu. Ainuke püree, mis meil kaubaks läheb, on õunapürre, sest seda olen ma nõus temaga kahe peale sööma :)

img_5562.jpg 

Magamisrekordeid on ta nüüd ka meil teinud… seda küll mitte öösel, aga päeval….. vist 5 tundi järjest oli üks. Samas magas ta üks hommik peaaegu kella 11-ni… aga sellest kuidas lapsed kell 9 magama lähevad, sellest ma võin ainult unistada…

Aga samas, kui ma olen lastega kodus, siis vahet ei ole, kas nad magavad hommikul kaua või lähevad õhtul vara magama…. minu oma rahulik tunnike on ikka kuskilgi :)

Ja siis rääkima hakkas ta ka…. esimene sõna oli emme :)))))…. ainult et see ei olnud kuidagi minule suunatud… lihtsalt tuli tal nii välja ja talle meeldis minu reaktsioon selle peale…

Sujuvalt läheb see emme üle mämm-mämmiks…. ja sealt edasi anna-ks…. Ja minu arust ta juba nats saab aru, et esialgu nendest kolmest sõnast tema elus täitsa piisab :)

Vot niimodi ta lähebki vastu oma esimesele juubelile…..

2 Responses to Keit Liis 11 kuud

  1. Merx says:

    Palju palju õnne, pisikesele! Parimate tervitustega Meriliis

  2. inga says:

    Palju õnne! no nüüd on nii, et ikka edasi ja edasi ja ei-sammukestki tagasi:)

Leave a Reply

