Legoloss ja päevauni…

img_5320.jpg 

Pühapäeval pärast nukuteatrit panin Liisu ilusti magama ja ütlesin Kallele, et ma lähen nüüd poodi ja nemad koos Ketliniga võiksid kah magama minna…

Kui ma poest tagasi tulin, tuli Ketlin mulle vastu ja ütles, et hästi tasakesi peab olema, sest issi magab. Ketlin aga näitas mulle uhkusega suurt legolossi, mille nad issiga ehitanud olid :)

Noh see oli nüüd jutt pealkirja ja pildi juurde ;)

 img_5325.jpg

Tegelikult tahtsin ma rääkida hoopis väärtuskonfliktidest., et miks Ketlinil mantel seljas on ;) Pärast seda kui ma läbisin edukalt lapsevanemaks olemise kursused, tean ma, et enamus konflikte, mis peres ette tulevad on väärtuskonfliktid ja siiis pole suurt midagi muud teha kui kompromiss leida või lasta olla nii nagu on. Pigem siis üldse mitte torkida.

See siis tähendab seda, et kui mulle miski ei meeldi, ilma et see mulle mingit kahju teeks, siis see ongi see konflikt…. see on umbes see mustad sokid vedelevad maas asi.

Ja kuna ma ise olen tagasihoidlikult öeldes suhteliselt jäärapäine ;) ja ei muuda oma soove ja tegemisi eriti … siis ma püüan arvestada ka teistega ja lasta neil olla…. Alati ei tule see välja, aga ma püüan

Näiteks kui Ketlin tahab olla toas talvemantliga, siis las ta olla. Minul ei hakka ju palav :)…. Kui ta tahab minna sünnipäevale Liisu sokid jalas ja barbi kõrvaklapid mütsi peal, siis las läheb…. mis siis et minuarust tobe, aga tema on uhke ja õnnelik :)

img_5326.jpg 

Ma väga loodan, et ma suudan olla sama mõistev ka siis, kui meil tüdrukud pubeka ikka jõuavad, sest minul ei ole küll veel meelest läinud, et mingis eas olid vanemad lollid ja ei teadnud elust ikka midagi ;). Ja las nad siis käivad helesine peaga ringi nagu mina kunagi :)

Aga see päevauni…. leppisime siis ilusti kokku, et kui õhtul on jonn, siis peab ikka päeval magama…. jonni pole, võib olla ilusti üleval.

Samamoodi leppisime ka kokku, et kui tema tahab õhtul pullida ja alles kell 11 magama minna, siis ei ole ka aus hommikul nutta, et tahan veel magada. Nii ta siis meil vapralt hommikul ärkab ilma virinata :)

Mänguasjade ärapanek tahab meil veel kõvasti harjutamist ja siinkohal olen mina väga kehv eeskuju ja nii ma siis käin ja torisen ja korjan nii enda kui ja lasteasju siis, kui tahan, mitte siis kui peab :)…. Õnneks on meil peres vedanud Kallega, kes küll jätab ka omad asjad vedelema, aga juba mitu korda õhtul terve pere tegevuse õhtul, siis kui meie magame, ära on koristanud.

img_5311.jpg

Kõik nägid jah, kuidas lapsed ilusti koos mängivad ;)

5 Responses to Legoloss ja päevauni…

  1. jaana says:

    sul veab, et Liisul on kellega mängida :D
    ja see konfliktide jutt on täiesti õige. milleks teha probleemi..kui tõesti tahab olla toas mantliga siis olgu :)))

  2. taavi says:

    Loss on vääga uhke! Pole ime, et issi peale nii rasket ehitustööd magama heitis :)
    Inspiratsiooni järgmisteks legolossideks ka:
    rock01

    http://www.classic-castle.com/moc/mocarchive2006.html

    et siis head ehitamist :)

  3. evelynco says:

    Meil ka poja käis eelmisel nädalal jopega toas. ma alguses küll avaldasin arvamust, et äkki tal kuum on, aga tema väitis järjekindlalt et ei ole. Ma siis loobusin arvamust avaldamast. Ja kui hästi järgi mõelda, siis tõesti, minul ka ei olnud kuum, kui pojal jope toas seljas oli:))))

  4. inga says:

    muljetavaldav ehitis! mahub ikka teie majja ära? :)
    kus selliseid kursusi läbitakse, mis vanemad nii targaks teevad?:)
    igaljuhul tundub, et teie majas on paar mõnusaid lapsevanemaid ja lapsed mängivad ka ilusasti koos:)

  5. meieelu says:

    Meilgi on selliseid juhuseid, kus preili otsustab kuumal suvepäeval kummikutega poodi minna, vales jalas ka kindlasti veel. Toas käib võimalikult paljalt, st sokke ega susse ei kannata, kuigi põrand võib jääkülm olla. Alguses ma ikka püüdsin mingit korda luua, aga taas meie pere isa tõi mind mõistusele, las laps teeb nii nagu ise tahab. Ja kui see temale ohtlik ei ole, las ollagi nii.

Leave a Reply

