veel üks jalutuskäik…

 img_5155.jpg

Nõmmel on 2 tänavat veel, mis on minu lemmikmaju täis ja alati kui ma käruga jalutama lähen, siis ikka mööda neid tänavaid…

Esimene on Nõmme-Kase

img_5133.jpg

Tänav on täis kadedaks tegevaid vanu kordatehtud villasid….majadel on aga nii kõrged aiad ees, et kui ma astuks sammu tahapoole, et rohkem maja pildile jääks, jääks ka pool aeda…

img_5172.jpg

Selle maja värvivalik ei ole just minu maitse, aga mulle meeldivad eriti maja uste kõrval need kaks püramiidpuud…. väga sobivad minu arust :)

img_5127.jpg

Ei saa meie ka ilma kuubikuteta, aga need on vanad kuubikud ja need on ilusti korda tehtud ja need on ausad!

img_5135.jpg

Vot see maja on see, mille uks taha ma juba aastaid plaanin viia kirjakest, et kui nad tahaks müüa, siis ma tahaks osta….ma isegi tean selle inimese nime, kelle maja see on, aga kiri on siiamaani viimata….

Aga need 10 aastat mil ma olen seda maja imetelnud, ei ole selle maja juures mitte midagi muutunud…. isegi need 2 valget tooli on seal kõik need aastad seisnud…

img_5145.jpg

Kui tänav ära lõpeb, siis ümber nurga minnes jõuab ühel P tähega algavale tänavale…. vot nime ei mäleta, aga silme ees on küll…. Sellel tänaval on ainult ilusad majad …. eismene kord kui ma sellele tänavale sattusin, siis ehmatasin täitsa ära… et kuidas on võimalik, et Nõmmel, kus ikka leiab ka palju räämas maju, on üks selline tänav kus on laiad vanad kõnniteed, mururiba sõidutee poolses servas ja pea kõik majad on leidnud hoolivad omanikud…

img_5148.jpg

See on siis selle tänava esimene maja ….

img_5153.jpg

väga nõmmelik!

img_5159.jpg

Aga vot nii võib ka kuubikuid teha…

img_5170.jpg

Ja kui me siis mööda Nõmme-Kaset jälle tagasi jalutasime, siis peaaegu metsa sees, teest kaugemal on üks maja ja päike on just selle maja aknad üles leidnud….

img_5174.jpg

Palju rohkem inimesi võiks nõmmel jalutada…. aga selleks peaks siin olema ka natuke rohkem kohvikuid… aga see on üks teine jutt…

5 Responses to veel üks jalutuskäik…

  1. Anu says:

    See on Paiste tänav. Nüüd jääb sul veel üle pildistada Metsa tänava villasid :D

  2. Katrin says:

    See esimene pilt. Kasvab see taim su oma aias? Kas nime ka tead?
    Mulle toodi selline oksake Leedust maantee äärest, seal pidid need metsikult kasvama. Eestis ei ole ma sellist näinudki. Tahaks ka :)

  3. maarja says:

    ma tahtsin ka selle põõsa kohta küsida. meil kasvab aias metsikult, aga eestikeelset nime ei suuda ma leida. ainus mis tean, et on väga mürgine.

  4. Katrin says:

    Aitäh, Maarja, väärtusliku info eest! Nüüd ma vist ei tahagi seda põõsast nii väga :) Vähemalt mitte enne, kui lapsed suuremaks on kasvanud. Eile just tütreke küsis, et kas neid marju süüa ka võib. Õnneks küsis ikka…. :s

  5. Kessu says:

    uhh, selline koduigatsus tuli pragu peale!
    ma ju sündinud-kasvanud Nõmme tüdruk!
    (Tartus ikka ei ole seda Nõmme aseainet, vähemalt männid jäävad puudu!)

Leave a Reply

