kuidas me poes käime…

img_8239.jpg 

Mulle meeldib poes käia. Tegelikult meeldib mulle toidupoes käia. Raamatupoes ka… aga muudes poodides ma eriti ei käi. Muudes poodides on igav ja sealt ma tavaliselt ei osta kah midagi.

Aga tagasi toidupoe juurde… Kui ma Ketlinile lasteaeda järgi lähen, siis teatab ta juba ukselt kui väga ta toidupoodi tahaks minna. Ja tavaliselt me siis kolmekesi ka sinna lähme. Selverisse…. see on meie kodupood.

Mina saan koos Liisuga suure käru ja kui me kuskilt leiame, siis saab Ketlin väikese käru…. tavaliselt ei leia ja siis tuleb tal lihtsalt kaasa jõlkuda ja asju valida. Enne veel kui me poodi jõuame, tuleb kokkuleppida mida me ostame…. sest üllatus üllatus, muidu lähevad soovid suureks :)

Ketlin on peaaegu alati nõus leppima kleepsude või raamatuga, kui ta saab lisaks ise paberkotti 2 kummikaru kah panna. Ja arvestades seda toidukogust, mida mina korvi laon, on see väga aus kaup.

Kõigepealt valime teiselt korruselt kleepsud ja siis alt kõik muu. Ketlin on päris arvestatav kaubavalija, aga tema kogused on kummalised… näiteks valib ta ühe õuna, ühe pirni ja ühe kiivi…. ei 2 kiivit. Aga tuleb välja, et meie peres läheb neid hoopis rohkem vaja…

Edasi ostame me poole piimaleti tühjaks ja siis natuke leiba kah…. ja sellega meie ostud tavaliselt piirduvadki :)

Sest sellest ajast peale kui Keltin hakkas lasteaias käima, ei ole mina enam teab mis suur kokk olnud…. ja suurema menüü ostan ma korraga ja siis me võtame ikka igaks juhuks Kalle koos rahakotiga ka kaasa ;)… siis mõtlen, et täna sööme seda ja homme seda ja ülehomme äkki ei söö midagi ja üle-ülehomme seda…. :)))

Kilekotte tuleb meil vähemalt 2 ja need lähevad otse prügikotiks…. sest mida ma muud sinna prügiskasti siis panen…. aga see pole see jutt.

Ühesõnaga saame me ilusti kolmekesi poes käidud ja ma arvan, et kuna mul on tüdrukud, siis nii see jääbki ;)

One Response to kuidas me poes käime…

  1. maris says:

    miks te praegusel aastaajal poest õuna ostate? endal pidi jube suur õunaaed olema.

Leave a Reply

