avalik elu…

 lu1k9157.jpg

Selles päevast kui ma blogi kirjutama hakkasin, hakkasin ma ka teisi lugema. Ja täiesti arusaadavatel põhjustel loen ma valdavalt  käsitöölistest koduperenaiste blogisid.

Ning aastate jooksul olen ma tutvunud enamuse nendega, keda ma loen. Ok osasid tundsin ma ka enne… või siis ei tundud vaid teadsin….. näiteks…

Minu ülikooli sõbrannad… Eveli, Helena ja Ingrid

Lastega tekkinud sõbrad.. Maris, keda ma mäletasin kuskilt kaugelt lapsepõlvest.. Katrin, kes käis meiega koos kukupai tunnis Katrin, kellega me tutvusime perekooli kaudu ja sünnitasime ühel päeval :)… tema enne :) Ingrid, kes on Marise sõbranna,  Inga, kes elab siin lähedal….. rohkem ei tule hetkel meelde…

Siis veel suur hulk inimesi, kellega ma olen tänu blogimisega tutvunud ja keda mina alati suure huviga loen Triibik, kes ükskord mängutoas tuli ja ütles, et on triibik… või Anu, kes elab peaaegu kõrval tänavas ja ma enam ei mäletagi kuidas meie kohtusime, aga me ükskord kohtusime :)

Samas minu lapsepõlve parim sõbranna ja pinginaaber Kristiina , kellega me kohtume vaevalt ükskord aastas, aga kelle elust tean ma nüüd peaaegu kõike :))

Kõige viimased leiud on Liisu sõbrad, kellega ta on tutvunud kukupai tunnis Madis ja Samuel

On ka kaotusi… osad Ketlini sõbrannad on oma blogidele salasõnad pannud ja nendele ja saa ma ju viidata :)) või on blogimise lõpetanud…

Ning samas on veel suur hulk blogisid, mida ma lugemas ja kommimas käin, aga keda ma eluski näinud ei ole :))), aga tunne on, et tunnen :))) ning kes kõik on kellegi tuttavad :)

Kogu see jutt, aga  sai alguse Kohvikrati (kes oma blogi salasõna alla pani) juurest leitud artikli mõjul…ja leian, et meie eestlaste tagasihoidlikuse, aga samas suure uudishimu juures on selline “avalik” elu üks teretulnud nähtus :)))…. ja mul on ainult hea meel, et ma tean nii palju ;)

Mul on alati hea meel kui keegi tuleb ja ütleb, et ta juba teab mind :)…. ja seda on juhtunud rohkem kui ükskord…. Pool teed inimestega tutvumiseks on ju tehtud, kui sa oled tema eluloo läbi lugenud :)…ja nii on jututeemasid palju kergem leida..

Samas mind väga huvitaks, kes on need 400 inimest, kes näiteks eile mu blogi vaatamas käisid ja palju neist on neid, kes mind tegelikult ka teavad :))))

Igatahes aitähh kõigile toredatele inimestele minu elus !

20 Responses to avalik elu…

  1. p6rgukiz says:

    Mina olen kindlasti üks neist kes iga Su blogi uue postituse läbi loeb ;) Vahel harva ka kommenteerin…
    Päriselt Sind ei tunne ja arvan, et vaevalt me kuskil reaalsuses ka kohtuma, aga mine sa tea :P
    Aga ikkagi, tore on lugeda, sest Sa oled armas inimene, Sul on armas pere ja Sa teed armsaid asju ;)

  2. K. says:

    Mina ka ei tunne sind, aga iga postitust loen ikka.

    Kodu mängimiseni läheb mul ilmselt ikka päris mitu aastat veel, aga kui ma seda ükskord tegema hakkan, siis tahaks sama ilusaid lapsi ja sama ilusat kodu ja aeda nagu sul! :)

  3. Gea says:

    Ma pole küll käsitööhuviline ega koduperenaine, aga ikka loen Su blogi. Sest sa kirjutad hästi ja väga südamlikult, armas oaas keset blogimaailma, kus püütakse eelkõige küünilisuse ja sarkasmiga tähelepanu püüda.

  4. Anu says:

    nii tore, võta heaks, kullake :)
    ja tead kui tore oli kasvõi viimati sind selveris kohata, see ju me mõlema “kodupood”, kuigi raudtee pood ajab kah kiirel ajal asja ära.
    aga tutvusime ju sinu pool, mäletad küll! sadasin mingil ajal sisse, hea põhjendus – selleks, et Ketlini garderoobi täiendada. Piltide põhjal on nii tore äratundmine, et nii mõnedki (mulle) armsad Suusi asjad on taaskasutust leidnud. Ja sinu pool oli nii mõnusalt kodune tunne, nagu oleks mingil moel endale külla tulnud :)
    /nüüd loeme kokku, mitu korda ma olen kasutanud sõna “tore” :D /

  5. Katrin says:

    :D Loomulikult käisin ka mina eile sinu blogisse piilumas. Üks mu lemmikblogisid ju ;) Eriti ootan ma sinu käsitööalaseid postitusi. Neid muidugi napib, aga ma TEAN, et sa ei istu seal käed süles :)
    Jaksu sulle edasi blogitamast! Ja pildid on sul imeilusad!

  6. maarja says:

    mina käisin eile täitsa mitu korda nõmme maju vaatamas. kujutasin täpselt ette kuis ma kuu aja pärast ise seal jalutan.

  7. Katariina says:

    Tänapäeval pidi muide popp ja noortepärane olema omada http://www.facebook.com-is profiili. Et sealt näed kohe ära, kes, keda ja mis kaudu tunneb. Omal kogemus puudub.
    Aga tervitused ka siitpoolt.
    Ja palju õnne üüratu lugejaskonna puhul :-)

  8. ynry says:

    ka mina astun siit tihti läbi, kuigi me teineteist ei tunne. Sa lihtsalt teed nii ilusaid pilte (mida siin teistelegi vaatamiseks lahkesti jagad, õnneks) ning lisaks – enda laste emana naudin teiste lastega perede tegemistest osasaamist, olgu see siis kasvõi interneti vahendusel :)

  9. Terje says:

    ka mina lugesin eile Sinu blogi. Tegelikult loen peaaegu iga päev. Ja me ei ole kohtunud…
    Need emad, kel on kaks väikest last, on ikka super- emad!
    Ja Sinu käsitöö, aiandus ja pildid on imelised!
    Jaksu!

  10. Mari says:

    Ka mina käin iga päev lugemas ( või lihtsalt piilumas) aga kommenteerin vähe.
    Soovin kõike paremat.

  11. meieelu says:

    Mina ka loen igat uut lugu sind tegelikult tundmata, aga mingi salajane soov on sind siiski reaalsuses kohata, kuigi parem vist mitte. Ma ise olen lihtsalt liiga häbelik. Aga tänu sinule saan aeg-ajalt tõuke oma blogi elavdada, kuna see kipub päev-päevalt ühaenam soiku jääma. Ja jätkuvalt loodan, et annad mulle kampsuni kudumise osas nõu. Sind on hea lugeda ja pildid on ilusad.

  12. mermaid says:

    Ma ka ikka vahest piilun siia :)
    Uusi lugusid lugema ja ilusaid pilte imetlema :)

  13. sigane says:

    Ma käin ka lugemas. Teie Kukupai kogemuse peale otsisime ise ka selle koha üles ja oleme väga rahul. Tänud:)!

  14. Külli says:

    Mina kah yks neist vòhivòòrastest lugejatest. Ma pole suur vòòraste blogide lugeja. Olen proovinud, aga no ei ole vist seda uudishimu piisavalt, igav hakkab. Kuid siia olen miskipàrast pidama jàànud. Nagu jàrjejutt, ikka vaatan hommikul yle kas uus osa tulnud…:o) Et pàris salapiiluja tunnet ei tekiks, jàtan vahel ka mòne kommi. Kirjutad hàsti ja pilte teed veel paremini!

  15. Regina says:

    Tere! Mina külastan ka väga tihti sinu blogi, sest mul on ka kaks armast tütart ja kõik teie tegemised on väga südamelähedased. Su käsitööalane jutt inspireerib mindki natuke vardaid kätte võtma või kujundama. Fotod on sul vägevad!

    Te olete vahvad! Kõike head!

  16. krista says:

    Mul nii hea meel kogu selle positiivse tagasiside üle :)… Aitähh…

    Ja kasvame ikka koos edasi!

  17. Inga says:

    Jaa, mina ka pean ütlema, et olen sinu blogi külastanud juba pikemat aega. Viimasel ajal käin siin rohkem, kui korra päevas;)
    Mulle meeldib, kuidas sa kirjutad ja kuidas sa kirjutatavat alati fotodega illustreerid.
    Kade olen ka pahatihti – kes ei tahaks omale 2 imearmsat põngerjat, muhedat meest ja hubast kodu ning lisaks sellele osavaid näppe!
    Sa oled oma pere ja kodu süda ning sinu oskus pilti koos hoida on imetlusväärne.
    Selline mõnus soe tunne on sind lugeda-vaadata. Oleks nagu kohe teie pere liige.
    Mulle meeldib sinu ausus, otsekohesus ja huumorimeel.
    Ja kõigele lisaks on mul tunne, et meil on palju ühist.. nagu tunneks sind juba iidamast-aadamast..
    Et siis – keep going girl:)

  18. Eppppp says:

    Ma käin umbes kord nädala-kahe tagant ja siis loen kõik, mis vahepeal tekkinud. Ok, loen diagonaalis.
    Mulle meeldis see wordpressi kujundus palju rohkem, vanasti oli sul blogspotis must, uhh, olid rasked ajad ;)

  19. Tinn says:

    Tunnistan ausalt, et mulle niiii meeldivad sinu tehtud pildid, et käin neid siin piilumas. Juttu ma tihti ei loegi. Kusjuures see on ainuke Blogi mida ma üldse lugenud-vaadanud olen.
    Uskumatult tubli naine oled!

  20. Tiina says:

    Tere!
    Olen Sinu blogi lugeja umbes aasta. Üks mu väga armas töökaaslane ütles siis, et loe ja tee järele :)
    Esialgu ainult lugesin ja mingi hetk mõtlesin, et teen järele ka. Ses mõttes, et blogin nüüd meie pereelu, eelkõige aastase Rasmuse elu :)
    Mulle väga meeldib sinu ääretult südamlik ja lihtne blogikirjutamise stiil. Et kirjutad sellest, mis sulle on oluline. Kõik see, mida sa kahe lapsega teha jõuad, see on lihtsalt ime. Ausalt.
    Igatahes alati, kui mul on vaja positiivset süsti, avan ma sinu blogi ja loen. Ja olen vaimustuses.
    Ühe korra olen sind su kodupoes näinud ja mul oli tunne nagu oleks ma kohtunud kuulsusega :)

Leave a Reply

