Kangakudumise kursus

img_5197.jpg 

Inimene õpib terve elu ja mina olen selle ehe näide. Iga natukese aja tagnat otsin ma endale välja jälle mõne kursuse kuhu minna. Nüüd ma olen jõudnud vähemalt nii kaugele, et ma nendel kursustel üles enam midagi ei kirjuta, sest tundes ennast ma tean juba ette, et ma kunagi sealt midagi ei loe…. ja kui loen, siis ei saa midagi aru…. aga mitte sellest ei tahtnud ma rääkida…

Sellel sügisel valisin ma välja kangakudumise ja kangatrüki kursuse ja esimene neist on juba poole peal.

Esimeses tunnis võtsime kangasteljed lahti ja panime teises kohas kokku. Üksi sellega hakkama ei saa ja kui endal kangastelejd on, siis see kokkupanemine on hea koht oma mehega teie suhte tugevust testida :)

Edasi pidime ütlema, mida me teha tahame ja siis selle poole liikuma hakkama :)))…. mina valisin välja 60 cm laia (seda pidid kõik tegema) ja 1 meeter pika toote :)))… ja sain 3 nädalat aega mõelda, mis asi see võiks olla.

Kuna ma mäletasin, et Kallel on rekvisiidi laos mitu kotti trikotaaziääri, siis võtsin need kõik endale. Mina käin kursusel ja mul on vaja! :)))

 img_5204.jpg

Käisin siis mööda maja ja mõtlesin, et kuhu ma sellise vaibajupikese siis küll laotada võiksin ja leidsin sobiva koha lastetuppa. Noh kunagi kui  lapsed kah oma toas elama hakkavad…

Nädala jagu lõbustasin ennast siin ja perekonna koosolekul valiti välja siis lõpptulemus.

Kuna nüüd ma tean juba, et kangakudumine on köki-möki ettevalmistuste kõrval, siis sai meetrine vaibake ikka päris kiiresti valmis (2,5 tundi)…. kuigi lõpus arvasin, et oleks pidanud ikka alguse ülesharutama… aga hilja arvasin… liiga hilja ;)

Kalle poolt küll mingeid suuri kiidusõnu ei tulnud, sest vaip on lõpetamata ja mingid roosad ribad on servas…. ning mis imekiitust ma ikka oma esimeselt töölt siis tema arvates oodata võiksin…. :))))

Järgmine töö on meil kott…. milline pole veel õrna aimugi :)… aga 35 cm lai ja 50 cm pikk :)))) 

img_5207.jpg

Unistused lasteotast ;)

3 Responses to Kangakudumise kursus

  1. inga says:

    wow, ongi tehtud! väga kaunis näeb välja.
    Mina muidugi olen kade ka, sest vaibakudumine on üks minu unistusi, mille täitmiseni ma jõudnud veel ei ole. Meil on maja teise poole ülemine korrus tühi ja remondi-ootel, aga sinna me elama ise ei hakka, lubati, et sinna saame oma töötoad-ateljeed. Mina loodetavasti omad kangasteljed siis kunagi.

  2. siuu says:

    Kangakudumine on raudselt zen ja rakendamist võib isegi nautima õppida:) Ja vaip on väga ilusate värvidega!

  3. crankymonkeys says:

    ILUS. Kas tellimusi votad juba vastu? :)

Leave a Reply

