Keit Liis 10 kuud

 img_4934.jpg 

No hakkab juba minema…. täitsa inimese moodi juba :)))

Tegelikult ei hakka ta veel kuskile minema, vähemalt kahel jalal küll mitte. Ma arvan, et vähemalt kuu aega mitte. Nimelt ei pane ta hetkel füüsilisele arengule üldse nii palju rõhku, ses me käime nüüd kukupai tunnis ja ta leiab, et see meeldib talle palju rohkem kui võimlemine.

img_4925.jpg 

Kodus istub ka maas ja vehib “muusikainstrumentidega”. Kui midagi käes ei ole, siis niisama…. süles tantsida meeldib kah ja kui keegi laulda viitsib, siis kuulab väga hea meelega. Põhiline mängimine meil selline ongi.

Ohh… mis ei pane füüsilist…. paneb küll ja kuidas veel… nimelt armastab ta õudsalt inimeste seljas elada… ronib ja turnib ja mässab …. ja söögitoolist ronib ka kohe välja kui ta sinna panna…

Ja pepu ees läheb nüüd alla… vähemalt 20 cm kõrguselt :)

 img_4894.jpg

Söömisega on meil ikka nii nagu on…. sööb ise, aga kuna ta lusikaga nii hästi ei oska, siis ei söö kah…Samas anna mina talle terve viinamarja või ploomi kätte ja natukese aja pärast saan talt siis kivi ja naha tagasi. Mõnikord tuleb mul küll see nahk tal suust välja õngitseda, aga ta ise näitab kust ja millal :). Aga ma olen ka näinud, kuidas ta seda juba ise teeb. Leiba sööb kah… aga liha ta nüüd normide piires küll pole veel saanud :))) Kurku ei ole veel midagi ajanud… ja pärast nii mitme kuu pikkust harjutamist äkki enam ei aja kah. ptüi-ptüi-ptüi

 img_5011.jpg

Nagu lapsele kohane harjutab ta nüüd vaikselt oma esimest sõna … tähh juba natuke tuleb :)… natuke aega tagasi mõmises ka natuke, millest mina loomulikult emme välja lugesin, aga seda pole juba tükk aega kuulda olnud.

Hambaid tal veel ei ole :)

img_4965.jpg 

Nüüd paar ööd ma olen proovinud, et kuidas oleks nii, et ei anna tissi nii kui nihelema hakkab…. täitsa edukalt jääb uuesti magama. Aga mulle ei meeldi see asend, mis ta valib. Nimelt ronib ta siis mulle peale ja jääb nagu krae mulle kaela ümber… pea ja käed ühel pool mind ja jalad teisel pool, kõht täpselt mul lõua alla… ja jääb niimoodi sinna nohisema. Mina küll nii magada ei saa. Või siis teine variant on see, et keerab ennast tagurpidi nii, et jalad on mul põse peal ja pea minu põlvede juures…

Aga noh… vähemalt kõva häälega ei protesti…

Ja päeval magab õues suure naudinguga… kui ikka vihma sajab, siis 3… isegi 4 tundi…aga kitsas peab olema. Ükspäev ma ei saanud aru, et miks talle seal vankris ei meeldi… aga ma ühte tekki ei pannud ja tal oli seal ruumi liiga palju.

Eile meil küll ei olnud suurt pidu plaanis, aga väikese “tordi” leidsime ikkagi ja Ketlini nõudmisel panime küünlad ka peale ja ta sai need ära ka puhuda, mis siis, et küünlad teemasse polnud :)

img_5002.jpg 

Ainuke, kes Liisule tema “tähtsal” päeval õnne soovis, oli tema ristiisa… Aitähh!… aga noh, suuremad sünnipäevad on meil ka veel ees ju :)

img_4992.jpg 

4 Responses to Keit Liis 10 kuud

  1. inga says:

    palju õnne Liisule, emmele-issile ja suurele õele:)

  2. Kratt says:

    “nagu krae”, seda oli küll lahe lugeda:D
    jaah, juba 10, varsti 12, kuidas küll aeg lendab…

  3. marit says:

    Palju õnne jah!
    Kes Ketlini näo ära kriipis? :D

  4. krista says:

    aitähh!
    aga see ei ole kriipis, see on jäätis :)))

Leave a Reply

