Jutukas saarlane

img_4871.jpg 

Meie perel ei ole mingeidki sugulussidemeid saarlastega. Sellest hoolimata sündis meie perre saarlane. Kust ma sellest aru saan… jutust muidugi.

Nimelt elab meil Ketlin Nömmel, armastab öunu ja tavaliselt on ta meil väga röömus. Ja tihti kuuleb tema suust – kuule mul tuli üks möte!

Vot ei oska mina öelda kust see tuleb, aga meile see meeldib ja eks me mönikord täitsa naudinguga laseme tal saaremaa moodi rääkida :)

Peale saaremaa, on ta meil ka muidu väga jutukas. No ma ausalt imestaks kah, kui ei oleks. Aga käsu peale ei räägi midagi ja vassib ikka mönusalt.

Ma juba kuskil kommentaaris kirjutasin… aga näiteks võib ta vastata kolme lihtsalt küsimusel nii…

Mis su nimi on? – ma ei tea

Kui vana sa oled? – ma ei tea

Kus sa elad? – ma ei tea

Samas võib ta vastata ka nii………………..

Mis su nimi on? – Ketlin Köiv

Kui vana sa oled? – kuue aastane

Kus sa elad? – Inglismaal

See viimane on tal minu arust kuskilt jussi multikast, kellel keegi inglismaal elas :)

Laulutundides ta kaasa ei laula, aga mujal- vabalt. Eile lasteaias ta kah laulis garderoobis, ja siis lauluõpetaja just tuli ja ütles, et näe meie vaatleja oskab laulda küll :)))

Vot nii! 

img_4828.jpg

7 Responses to Jutukas saarlane

  1. maarja says:

    Mia on suht sarnane.
    “Kuule, mul tuli üks mõte”, sinna otsa lisab ta tavaliselt, “proovime, mis tuleb.”
    Lasteaias hakkasid neil tantsu tunnid, ja ta keeldus kategooriliselt sinna minemast, kuna tema ei kanna neid jubedaid kleite ja laulda ta ka ei kavatse seal.
    Kodus või autos üürgab suht mõnuga.

  2. Katrin says:

    Martinil on samuti väljend : Mul üks mõte tuli!
    Nii naljakas on seda kuulda. Huvitav, kuskohast see väljend pärit on. Ka kuskilt multikast?
    Ja igat vastust küsimusele alustab: Ei tea! ja siis vastab kohe selle järel küsimusele :)

  3. krista says:

    äkki ütlevadki kõik lapsed, et tuli üks mõte :)))

    aga kuna Martin ja Ketlin on ühel päeval sündinud, siis neil ongi ju midagi sarnast… ei tea :)

  4. Katrin says:

    :D ei või iial teada

  5. evelynco says:

    Meil on kodus koguni kaks väikest saarlast:), kusjuures nad pole Saaremaal käinud ja ema-isagi on sinna ainult paar korda sattunud.

  6. Age says:

    Kasparil on ilus kõlav hääl ja viisi peab ka. Aga lauluringis ta eelmisel aastal osaleda ei soovinud ja nüüd ei taha enam näitemängudes kandvat rolli ;). Mis on iseenesest väga kurb, sest tal tuleb see imehästi välja. Kuna meil Jaanus mängib korvpalli natuke rohkem kui tavakodanik, siis arvasid kõik, et Kasparis saab tõeline korvivirtoos ja jutustasid Kaspraile ilusast tulevikust NBA,s. Asi läks nii kaugele, et ühe kiidulaulu peale läks Kasparil hing täis ja ta käratas “Ma ei taha seda NBA juttu enam kuulata” ja terve suvi seisis korvpall nukralt nurgas. Kaspar oli siis 4 aastane.
    Eks neil tuleb trots, kui neile midagi peale surutakse.

  7. Kristiina says:

    Meie Martinil oli ka saarlase-periood üsna pikalt. Olin selle juba unustanud, aga sinu jutu peale tuli meelde :) Laulmisega on sama asi, et autos tagapingil laulab kõik laulud kaasa, mis raadiost tulevad, aga laulutunnis eriti ei meeldi. Kuigi oskab ja viimati suutis lauluõpetaja ta isegi esinema panna.
    Kolmeaastaselt laulis ta meile ikka seda laulu: kartuliöis, kartuliöis ja ülepannikoogid pruunis vöis…

Leave a Reply

