Pildistamisest ehk kuidas P-st sai M

img_2973.jpg 

Mulle meeldib nüüd väga pildistada. Ma olen isegi natuke raha selle eest saanud :)))… Ma olen selle raha isegi ära juba kulutanud. Näiteks ostnud endale mälu juurde. Mälu ei ole kunagi piisavalt. Ja aku ostsin… aga peaks veel ühe ostma :) sest mõni aku on mul juba varsti 10 aastat vana …. ok 5 vähemalt

Tegelt tahaks hoopis uut kere ;)… ei teagi millist valida… kas kallist või veel kallimat…see oleneb jälle sellest, kui palju mul raha on… aga raha saab siis kui pilte teha :)))

Objet tahaks ka… aga kallis on…. aga välk mul on… see kallis ;)… väga hea :)

Aga tegelt on oli nii…

Kui ma endale fotoka ostsin, siis ma teadsin ainult seda millist ma tahan, sest ma olin kursusel käinud ja seal räägiti, et peaks olema selline. Ma ise ei osanud seda kõike küll veel seletada, aga kui ma kellegile ütlesin, et mul on näe selline fotokas, siis kõik vaatasid…. aaa, ta teab mis ta teeb.

Tühjagi ei teadnud ja nüüd ma tean, et vaatasid ainult need, kellel endal ei olnud sellist fotokat. Sest need kellel olid, need oleks kohe märganud, et mul kõik nupud on keeratud automaadi peale.

Päris palju asju saab automaadi peale keerata ja siis oled sina ainult see uhke näoga lollike, kes arvab, et ta teeb suurt kunsti :)

Otsisin siis välja oma kursuse materjalid ja ostsin virna raamatuid ja hakkasin ise õppima. Tüütasin kõiki tuttavaid fotograafe oma lõputute küsimustega, kusjuures seda teen ma vahel siiamaani :). ja piilusin üle fotograafide õlgade, et mis reziimid neil on :))))

Nii ma siis õppisingi oma fotokat tundma… ja jõudsin sinna, et kui ma tahan pilti, siis ma tean kuidas ma sellise saan. Mitte nii, et näe mis välja tuli…. mina ei tea kuidas nüüd nii tuli.

Sest kui sa ei tea mida sa tahad, siis ei saa ka keegi sulle öelda, kuidas sa seda tegema pead. :))))))

Ja eesti keeles on välja antud piisav varu raamatuid, kus antakse nõu kuidas võiks mingeid pilte teha…. ja alati võib küsida :)…. mina näiteks ei julgenud meeste käest küsida, sest ma kartsin et ma ei saa aru, mis nad vastavad…. aga nüüd kui ma tean, siis ma võin öelda, et paljud mehed ei saa ise ka aru mis nad vastavad …. ausõna!

img_4652.jpg

need kõik ei ole minu tehtud ;)

3 Responses to Pildistamisest ehk kuidas P-st sai M

  1. Ka üks iseõppija pildistamishuviline says:

    Sattusin siia blogisse täiesti juhslikult ja jäin kohe huviga lugema ja pilte vaatama. Eriti köitsid mind just pildid, sest ise tahaks ka, et P-st saaks M…

    Ja pildistamisega seoes tekkis minus kohe uudishimu, kas üldse ja kui palju on pilte mõne pilditöötlusprogrammiga töödeldud? (Tahan ka targemaks saada).

    Igatahes, jõudu ja jaksu pildistamisel, eks ma tulen kindlasti siia veel edaspidigi pilte piiluma.

  2. meieelu says:

    Panen küll täitse vale loo alla, aga täna hakkas mind väga huvitama kudumine. Jäi meelde, et sa kood lastele kampsuneid kuidagi eriti lihtsal viisil. Otsisin raglaanist infot, hästi ei saanud paljudest asjadest aru. Kas sa viitsiksid mulle näiteks mingi üksikasjaliku õpetuse koostada, kuidas kampsuneid raglaanis kootakse? Oleks väga tänulik.

  3. krista says:

    iseõppijale – ütleme nii, et mitte ühtegi pilti ja ilma programmist läbi minemata ma kuskile ei pane :)… tavaliselt ma muud ei tee, kui lõikan ja näiteks siia panen valge ääre ka.
    must-valgeks teen ka…
    aga muidu vaatan niisama nägusid üle ja kui midagi ei meeldi võtan ära :)))

    ja kui minu ja fotoka koostöö ei ole kõige edukamalt sujunud, siis teen heledamaks -tumedamaks ka :)… aga ma käisin kursustel õppimas kuidas ja mida teha.

    meieelu- kirjutasin sulle meilile

Leave a Reply

