Liisu magamine

img_1899.jpg 

Ma nüüd harjutan ennast oma last Liisuks, sest ma ajan Keidi ja Ketlini nimed koguaeg sassi :))… ja hea et meil lapsel ikka on teine nimi veel :)

Liisu ärkab meil hommikul viimasena. Ja kui tal on lubatud piisavalt kaua magad, siis ärkab ta rõõmsa tujuga. Siis kui on ära ringutanud, siis otisb kohe mõne inimese, kellega oma suurt rõõmu jagada :)))

 img_1900.jpg

Pärast ärkamist on ta nõus peaaegu 2 tundi üleval olema…. kui hästi tegevust leida, siis ka natuke rohkem, aga muidu hakkab ta ikka juba protestima. Siis tuleb ta ilusti vankrisse mässida ja õue magama viia. Ma natuke siis mööda oma tänavat kõnnin ja kui hakkab juba silm kinni vajuma, siis tuleme ruttu tagasi (minu vaba aeg)….. hea on teda vaadata… silm vajub ja vajub ja ikka on vaja veel vägisi lahti hoida… ja nii ta siis pingutab mingi 5 minti  :)))

Magab ta siis mõnusalt kohe… parematel päevadel kuni 4 tundi… aga mõnikord ainult 2 :)))

 img_1907.jpg

Siis on üleval ja kui ta ikka 4 tundi on maganud, siis ta naljalt enam minna ei taha. Tavaliselt teeb ta ikka õhtupoole ka üks vähemalt 1,5 tunnise uinaku…. näteisk 7-9 :))))

Magama lähme me õhtul vähemalt kolmekesi… mina ja lapsed st….. Kõik ühte voodisse ja kõik minu kaissu. Viimasel ajal olen märganud kuidas Liisu kah kohe ronib minu ja Ketlini vahele. Ketlin tavaliselt jääbki magama täitsa omaette meie laias voodis… Liisu aga tissiotsas…. ja õhtuti ei lähe ta pooltki nii kergelt magama kui päeval… sööb natuke, siis ronib jälle kuhugi… siis tirin ta tagasi… sööb natuke ja jälle ronima….aga lõpuks annab ikka alla…. kuskil 11 näiteks.

Ja see ei loe kas ta enne magamaminekut oli üleval 1… või 5 tundi… ikka samammoodi.

Öösiti sööb meil ikka mõnuga… iga kahe tunni tagant…. vahepeal on olnud ka suuremaid, aga ka väiksemaid vahesid. Mulle on nii mugavam… mina küll ei viitsiks temaga ringi jalutada ega kussutada….

Nii me siis magame :)

img_1906.jpg

4 Responses to Liisu magamine

  1. Katrin says:

    Nii nunnu :) Ohjah, ilus on meenutaga aga, ei, ma ei taha ikka rohkem lapsi :D
    Vahvad pildid!

  2. jaana says:

    samasugune naerupall nagu Berta :DDD

  3. Inga says:

    nina padjas on on nii numm:)

  4. Mari says:

    Kui me hakkasime oma tüdrukut Mialiisuks kutsuma, siis on meil vahelduva eduga kõik Liisud olnud – emme-Liisu, issi-Liisu ja venna-Liisu :D

    Öise magamise kohta tahtsin seda öelda, et oma kogemustele toetudes on öise söötmise alternatiiviks öine magamine, mitte kussutamine ;) Tegelikult kui sa jaksad, siis lase aga käia, laps on kindlasti rõõmus, mina lihtsalt ei jaksanud niimoodi enam.

Leave a Reply

