Lasteaialaps

img_7756.jpg

Sissejuhatus

Nüüd saab meil juba 1,5 kuud lasteaias käidud ja teeks väikese vahekokkuvõtte.

Lasteaianädal on meie peres nelja päevane. Teisipäev on vaba päev, siis me käime kukupai tunnis. Esialgu…. sest eile kui ma küsisin, et kumb laulutund talle rohkem meeldib, kas lasteaia või kukupai, siis ta vastas, et lasteaia :)

Hommikuti Kalle viib ja mina koos Keidiga lähme talle järgi. Hommikud näevad meil välja nii… Kalle tõstab magava Ketlini vanituppa ja sealt kuni uksest väljumiseni ei kuule magav mina ja magav Keit mitte üks piiks :). Ma panen Ketlinile õhtul riided valmis ja nii nad seal all koos Kallega pusserdavad.

Pärast päevast magamist lähme talle sinna järgi ja siiamaani oleme leidnud sealt rõõmsalt koos teiste lastega mängiva lapse. Alati jookseb ta siis meile vastu ja on valmis koju tulema.

Riidesse paneb ta ise… aidata väga ei tohi ja selle tõttu võtab see meil seal päris kaua aega… Tavaliselt jõuab vähemalt kolm last selle aja jooksul koju minna :). Aga meil pole kuhugi kiiret ju.

Riidesse panemiseks on tal seal omad nipid. Näiteks selleks et jopet või dressikat selga saada, paneb ta kõigepealt kapuutsi pähe ja siis käed varrukatesse. Muidu oli tal raske teist varrukat sealt seljatagant üles leida. Mina pole seda talle igatahes õpetanud.

Kui ma ükspäev jõudsin järgi sellel ajal kui nad seal kõik koos õue hakkasid minema, siis Ketlin pani ennast seal igatahes ise riidesse. Ütleme nii, et valdavale  enamusele tema rühma lastele ei ole  riidesse panemine lemmiktegevus ja nad hea meelega lasecad kasvatajal seda teha :)

Siiamaani on ta tervislikel põhjustel puudunud lasteaiast ühe päeva.

Nüüd ma olen 2 päeva teda ise hommikul viinud… koos Keidiga…. siis ma näen ka hommikuid, mis üldse ei erine õhtutest :)… täna lasin tal hommikul veel ise riided ka valida…. valis ja rääkis, et kui ma lasteaeda lähen, siis kasvataja ütleb, et näe kui ilus pluus sul on :) – naised ;)

Kokkuvõte: laps tuleb panna lasteaeda siis kui ta valmis on ja siis pole ka mingeid probleeme… Ketlini tundub küll väga valmis olema :)

Leave a Reply

