originaalne…

 

Pärast seda kui Ketlin sündis olen ma kudunud ja heegeldanud. Ja ma olen täiesti kinni jäänud, sest ma koon ja heegeldan ainult mütse ja kampsuneid. Ma ei tea mis see on, aga ma kohe ei näe mitte midagi muud, mida teha. Ok ma tegelt endale ühe õlasalli tegin ka ja Ketlinile pontso…. aga see kõik selle mütsi ja kampsuni hunniku kõrval on ikka köki-möki.

Aga lastel on ju vaja palju mütse ja kampsuneid… need jäävad väikseks ja kaovad ära :)…

 

Ja ausõna ma ostsin lõnga salli jaoks ja isegi hakkasin seda kuduma… 2 korda alustasin…. aga ma ei taha seda teha… mulle ei meeldi kohe… mis siis et muster ja puha, aga kuidagi mõttetu tundub edasi tagasi… edasi tagasi…täpselt ühte moodi ja niimoodi mitu meetrit. Nagu siis mütsi tegemine oleks ei tea mis suur vaimuergastus :)

Samas mingeid nö mõttetuid junne ma ka ei viitsi teha… nagu mobiilikotid ja rinnaehteid mida ma kunagi ei kanna.

Tegelt ma juba vaikselt panen vaimu valmis nukuriiete tegemiseks :)… aga enne tuleb ikka paar mütsi valmis teha :)

Aga Anu vihje peale tegin oma lapsele valepatentkoes kampsuni. Lõngaga oli nii, et mul kolma tokki oli ühest partiist ja 1 teisest ja värv oli nats teine. Ma kunagi ammu ruutude heegeldamise jaoks ostsin ja siis ei tundunud see nii oluline olevat… õigemini polnud valikut. Nüüd sättisin selle üksiku toki sinna ülemisse otsa ja vahepeale pidi midagi tähelepanu kõrvale juhtimiseks tegema. Ketlini soovil sai sinna lilled tehtud… kuigi ta valmis kampsunil soovis mõned lilled teise kohta panna…. lille värvid valis ta oma mütsi järgi.

 

Laste asjade tegemisel on hea, et materjali kulub vähe ja alati jääb midagi nats üle. Nii ma siis ükspäev Keidi une ajal võtsin aga sahtlist mingid pisikesed kerad ja hakkasin heegeldama…. et kui otsa saab, siis saab ja seda värvi enam ei tule… aga ükski lõng ei saanudki otsa :)))… iagatahes mulle need värvid nii meeldisid, et nüüd on mul kampsuni jagu neid juurde varutud :)…. aga müts on tegelt Ketlini oma…..

4 Responses to originaalne…

  1. Katrin says:

    Ju sul seal nurgas üks kudumismasin ole :p
    Imearmsad kampsunid ja mütsid on sul tehtud. Alustasin just Marisele kampsuni tegemist, mõtlesin ka raglaani järele proovida. Ja tekkis küsimus, kuskohast mingit õpetust saaks?

  2. p6rgukiz says:

    Väga ilus käsitöö :)
    Kampsuneid oskad Sa tõesti suurepäraselt kududa, vaata vaid silmad peast :)

  3. Katrin says:

    Lugesin su “kuduja” jutu veel 2x läbi, ja arvan, et saan hakkama :D

  4. Inga says:

    mõnusad kudumid:)
    eriti mõnusaks teevad nad “hästi kandvad” modellid.
    kas sa mänguasju ka oled kudunud? mõni mõmmi, jänku või nuku valmis tehtud?

Leave a Reply

