Kuidas ma beebikinos käisin

Vahelduseks tundus, et sobiks minna beebikinno. Ja täiesti juhuslikult ei näidatudki seal multikat, vaid romantilist komöödiat. Arvestades peaaegu täielikku kino puudumist minu elus, sobis see kah.

Mõeldud oli asi nii, et Ketlin on ilusti lasteaias ja Keidil täpselt sellel ajal uneaeg, nii et mina saan rahulikult filmi nautida, kui tema mul süles magab. Ma ei saa kuidagi aru sellest mõttest, et miks ma peaks minema kinno, kui ma juba ette tean, et ma seal filmi vaadata ei saa. Sest ma arvan, et ühelegi emale ei tule üllatusena, et tema laps tahab ronida või roomata või mis iganes muud teha, mitte 2 tundi rahulikult toolil istuda.

Seega on minu beebikinod tavaliselt jäänud laste esimestesse elukuudesse, kui nad kindlalt olid nõus terve filmi magama :)

Tundes aga oma last, lootsin ma, et ta magabki…… kuna aga Keidil oli päris suur köha ja Kalle nõus kodus tööd tegema, siis läksin mina beebikinno täiesti üksi ja jätsin Keidi hoopis koju magama.

Mind kohe üldse ei sega ju need mööda saali ringi sebivad tited, emad sabas ega ka need kes väga kõvahäälselt üritust saboteerivad. Vastupidi. Mul oli isegi hea meel, sest nad kõik tuletasid mulle meelde, kuidas mulle on antud erakordne võimalus nautida filmi, ilma et ma samal ajal kedagi lõbustama peaks.

Ja äärmiselt tänulik Keit, kes sai sellel ajal kodus õues magada, magas kella 10.30 – 15.00 :))))

Ja ausõna, mul oli plaanis beebi kaasa võtta ;)

One Response to Kuidas ma beebikinos käisin

  1. Age says:

    Ma läksin natukeseks tööle tagasi, st 3 tundi nädalas. See on jumalik, teistmoodi askeldamine ja puhkus üheskoos. Martat valvab suurima rõõmuga mu kallis ämm. Tema on selline vanaema kes arvab, et vanaemad on just selleks loodud.

    Aga tegelikult tahtsin ma küsida selle ranglaani õpetuse kohta, mida sa Evelyni blogis mainisid.
    Ma nimelt tahaksin http://stitchywitch.wordpress.com/2007/09/10/back-again/
    seda kolmandal pildil olevat väiksest sinist asjandus kududa.

Leave a Reply

