Kukupai

Kui mul sinna otsingusse panna kukupai, siis ma olen sellel teemal kohe mitu mitu korda sõna võtnud….

Ühesõnaga…

Jälle hakkas meie perel kukupai hooaeg. Seda siis juba kolmas peaaegu.  Ja nüüd hakkas ta kohe mõlemal lapsel.

Et mis imekoht see siis on? Kukupai  on 6 kuu kuni 6 aastast laste laulutund ja mitte tavaline laulutund, vaid superlaheda õpetaja Kadriga laulutund. Vähemalt meie käime Kadri juures. Esimene tund lapsed lihtsalt vahivad suud ammuli õpetajat. Aga mida aeg edasi, seda tihedamini leiad nii ennast kui last kukupai laule lõõritamas…

Ja peale meie on kukupais käinud Maibrit ja Leevike ja Katariina lapsed ning näiteks veel Kajaka laps ja siis veel paljud need, keda ma ei tea et on käinud…

Aga miks ma sellest nüüd siis kirjutan…. eelmine nädal, kui me Keidiga olime esimest korda kukupais, ütles üks ema pärast tunni lõppu, et tema minu blogist luges, et kukupai on lahe koht :).

Nii et kelle laps veel ei käi kukupais, siis tulge, eriti need kes Keidiga ühte rühma tahaks tulla :) 

2 Responses to Kukupai

  1. maris says:

    leevike ootas nii kangesti juba kukupaid. ta teadis, et sügisel hakkab ja terve suve uuris, kas on juba sügis, et saaks kukupaisse minna. kuna viimases tunnis viisime lilli kevadel, siis nüüd esimeses tahtis ta jälle viia. viisimegi. nüüd juba rääkis, et teisipäeval lähme kukupaisse ja tema viib õpetaja kadrile jälle lilled. ei tea, kas aasta otsa on imelik iga kord lilli viia.

  2. masa says:

    minu vend aleksander käis ka kukupais tükk aega, kuni sotsiopatiseerus

Leave a Reply

