Uus poiss

 img_4036.jpg

Täna hommikul käisime vahelduseks minu lemmikkirikus seal oli meil selline meeldib jutuajamine:

tema: kas te teate, et meil on siin lastetuba ka?

mina: ei tea

Võttis siis oma tütre käekõrvale ja juhatas meile teed….

tema: kui vana poiss on?

mina: ei ole poiss, tüdruk on ja 2 aastane.

tema, silitades oma õlgadeni lokkidega tüdruku pead: mul ka 2 aastane

tema: aga kui vana venna on?

mina: ei ole venna, õde on!

Ei loe siin lilleline pluus ega ka õel valge kampsun, millel lilleline pael servas on. Kui ikka pikki lokke pole, siis ei päästa miski.

 img_3960.jpg

Tulime siis koju ja võtsime Ketlini nõusolekul juukselõikuse ette. Kui poiss, siis poiss ja äkki nüüd hakkavad ka pikad lokid tulema. Endas tundsin ma muidugi ära kaotsiläinud juuksuriande ;)…. ja mõtlesin samal ajal, et hea, et mul 2 tüdrukut on, siis ma saan äkki veel juuksurit mängida. Kusjuures mina olen tema uue soenguga väga rahul ja hoiaks minul ka selline soeng niimoodi, siis ma ainult nii lühikeste juustega käikski…. veab ikka mõnel :)

 img_4057.jpg

Ma palusin Ketlinil selja keerata, et ma saaks tagantpoolt ka soengut pildistada…. see on tema mõistes selja tagant…

8 Responses to Uus poiss

  1. Krentu says:

    Väga ilus soeng! Ja noh, poiss mis poiss :) Aga kus nüüd hakkavad alles lokid kasvama, usu mind :) Nii et Keidil ikka katsu ka nüsida. Meil on küll nii, et mida rohkem lõikan, seda kiiremini kasvavad :)

  2. Katrin says:

    No mina ei tea…. Nii ilus ja armas tüdruk, kuskilt otsast ei oskaks poisiks nimetada. Poisipeaga naise nägu nähes ju ka meheks ei nimeta?!?! Kui oma pojal juuksed pikaks kasvataks, no tüdruku nägu tal küll ette ei tule ;)

  3. meieelu says:

    Oi kuidas mulle ei meeldi, et inimesed eksivad. Võiks ju ää jätta selle kommenteerimise kas poiss või tüdruk. Olgu lihtsalt laps. Mul endal on kolm kogemust segamini ajamisega. 1. lapsepõlves on mulle endale öeldud poiss, see oli päris vihaleajav. 2. kui kunagi ammu lapsehoidja Rootsis olin, ütles üks inglise härra minu hoitava lapse kohta kui vana poiss on? Kusjuures see laps nägi välja väga tüdruk, ainuke vahe,e t tal olid tumesinised riided. 3. kui mu enda tütar oli mõne kuune, siis küsis üks Raimo tuttav kui vana poiss on? Raimo vastas,e t on tüdruk hoopis. Aga tal on ju sinised püksid, arvasin et ongi poiss?

  4. meieelu says:

    Tahtsin veel lisada, et Ketlinile sobib soeng väga hästi. Ta on nii väga krutski näoga ja soeng rõhutab seda veelgi. Tal on veel aega lokkide kasvamist oodata. Ja kui tal kunagi lokid olemas on, siis tea, et teisemeeas on need kõige suuremaks nuhtluseks. Usu mind!

  5. Kratt says:

    mul oli hiljuti selline kogemus, et seisin bussipeatuses, tirts kõhukotiga kõhul, juurde astust üks proua, kes kukkus kohe kiitma: küll teil on ilus poiss, küll teil on ilus poiss. tõsi, tüdrukul olid kõik valged riided, aga küsi siis ometi;) ma ei hakanud parandama ka, ise mõtlesin, et mis ma siis ütlen, kui nime küsib… aga edasi rääkis proua juba oma lapselapsest (kes on tüdruk:D).

  6. Mari says:

    Minul oli lapsena alatasa poisipea ning ema sòbranna tùtar kutsus mind koguaeg lihtsalt:”poiss”. Kuna ta ema koguaeg kordas, et ei tùdruku Mari, siis nùùd olengi jàànud tolle pere jaoks Tùdruku Mariks senimaani :)

    Aga muuseas Itaalias peavad minu punasesse riietetud Anitat ka kòik poisiks ( sest siin kàivad tùdrukud imikud ainult roosas aga mina roosat ei armasta). Enam ma ei viitsigi seletada, kui nime kùsitakse siis tekkitan hàmmingut, et oodot, kas siis tùdruk. Aga vahest nad isegi ei kuula ja ei mòtle kaasa, naeratavad ja lehvitavad ròòmsalt lapsele.
    Ja viis pluss ilusa soengu eest! Kùll need blondid lokid nùùd vohama hakkavad :)

  7. triin says:

    See juuste järgi otsustamine on täiesti üldine jah. Meil Leenal lühikesed juuksed, no mitte päris poisipea, aga hoolimata riietest peetakse teda poisiks. Käisime kord arsti juures lilledega teksad ja kollane pluus ja väikese lehviga juukseklamber. Arst vaatas teda, siis vaatas pabereid ja küsis, mis poisil viga?

  8. Katariina says:

    Nii ilus soeng! tahaks endale ka! Tahtsin Liisale ka sellise lõigata, aga tema juuksed ei hoia ju mingit pidi, kardan, et jääb niru. Väga ilus.
    Kui aga lastest rääkida, siis tänaval käies kipuvad kõik (eriti venelased) KArlut kommenteerima ja tema juukseid näppima ja meie pere edevam jääb alati tähelepanuta oma blondide sirgete salkudega..

Leave a Reply

