Lemmiksöök

img_4048.jpg 

Kui ma midagi head süüa tahan, siis ma teen ikka ju oma lemmiksööki. Mis on tegelt suhteliselt loogiline ju. See lemmiksöök jõudis minu juurde Krentu juurest.

Ma mäletan küll kui ma seda seal esimest korda sõin. Täitsa piinlik oli juba kolmandat korda juurde tõsta, aga selles suhtes ei ole mina mingi tagasihoidlik inimene. Kui mulle ikka midagi maitseb, siis ma seda ka söön ja mitte nagu linnuke.

Tegemist on siis salatiga ja praegu suutsin ma vaevu vaevu natuke alles jätta… pärastiseks noh.

Ja minu ettekujutusega söögivalmistamisest lääheb selle salati tegu igati kokku. Et siis söök peab valmis saama 30 minutiga :)

Ja jutt liiga vesiseks ei läheks, siis retsept ka:

*paar pirni kuubikuteks

*paar peotäit viinamarju pooleks, parem on ilma seemneteta, aga asi need seemned välja nokkida. Ise söön koos seemnetega ;)

*suitsukana. Mulle meeldib kõige rohkem kintsuliha. Müüakse sellist, kus kõik kondid on välja võetud

*väike purk ananassitükke

*majoneesi. Kuna ma ise panen täiesti suvaliselt, siis ei oska ka öelda palju nimelt, aga ma ikka paar kolm, neli viis supilusikatäit vist pane.

Segad aga ained kokku ja majoneesi koos ananassimahalaga ja see sinna peale…. ja mmmmmmmmmmmmmmmmm

9 Responses to Lemmiksöök

  1. Mari says:

    Kui mul praegu kõht nii kohutavalt täis ei oleks, siis hakkaks ilmselt küll suu vett jooksma.
    Peab proovima kuidas see salat siinse paksu majoneesiga välja tuleb ( oi kuidas ma tunnen puudust Eesti kergetest valgetest majoneesidest). Ananassitükid jätaks ka ilmselt välja :P

  2. maris says:

    kas ilma majoneesita ei saa kuidagi? kas selle maitse on väga tunda? ma ei kujuta ette, et peaksin majoneesi sööma, aga tahaks ka proovida.

  3. Katrin says:

    Väääga isuäratav :D, olgugi, et hetkel kõht väga täis :D
    Millist majoneesi kasutad? Ei ole üldse majoneesi-tarbija, aga tean, et neid päris mitut sorti ;)

  4. krista says:

    vot mina ei oska selle majoneesi kohta midagi öelda…. mina ostan kõige lahjemat ja panen seda nii vähe kui võimalik… ja äkki tõesti ei muutu maitses midagi kui seda üldse mitte panna :)

    aga ütleks, et seistes selle salati maitseomadused ei lähe järjest paremaks :) ja pirn peaks olema pehme, mitte kõva :)

  5. Krentu says:

    Minu meelest on kõige parem majonees Lehtsala Mahedamaitseline 18% http://www.hot.ee/lehtsala/
    Aga ma mõtlen, et kui jogurt kohvifiltrisse panna ja lasta suuremal osal veel välja tilkuda, siis sellist paksu jogurtit võiks ka kasutada, ma muidugi maitsestaks seda soola-suhkru-sinepi-sidrunimahlaga enne. Ma arvan, et ilma kastmeta on natuke kesine.

  6. cooking-challenged says:

    aga mina tegin nyyd ka seda salatit. kuna me poes ilusat pirni polnud siis asendasin need virsiku ja nektariiniga. oi kui hea tuli. aitahh retsepti eest.

    kui nyyd keegi opetaks veel yhepajatoitu ka tegema (krentu pole mu palvele reageerinud) siis oleks mul ka lootust mehele saada.

  7. krista says:

    selle salatiga saad mehele küll, sest ma olen tähele pannud, et meestele meeldib see salat ka…

    kusjuures ma ükskord tegin seda apelsinide ja õuntega ja tuli ka väga hea :)

  8. cooking-challenged says:

    tegelt olen ammu mehel ja yllatus: minu mees vottis yhe kahvlitaie seda salatit ja rohkem ei puutunud. ta on oudne toiduvalija, ise veel suurest perest.

    aga yhepajatoitu tahaks ikkagi teha.

  9. […] salatist olen ma juba kirjutanud…ja eile ei saanud ma enne magamagi minna, kui ma kõik olin ära söönud…noh nii igaks […]

Leave a Reply

