Oskus puhata.

Tugevad vajavad abi, nõrku aidatakse.

Selline oli Kalle esimene mõttetera, mis tasub kirja panna. Selle mõttega tuli ta lagedale kui ma olin välja tulnud tõega, et mina ei oska puhata ja keegi mind ei aita :).

Ja peale selle peab olema täiuslik. Nii mina kui kõik minu ümber. Kui küsida miks, siis ei oska mina sellele vastata. Aga näiteks….

1. Hommikul on meil nüüd selline süsteem, et Kalle viib Ketlini lasteaeda. Täiesti rahulikult saaks mina ju siis Keidiga magada. Aga ikkagi pean mina üles tõusma, sest äkki nad ei leia ikka õigeid riideid ja äkki nad ikka jäävad muidu hiljaks või mine tea miks.

2. Keidiga peab hommikul tegelema. Tublid emad ju mängivad ja võimlemad ja teevad muid imeasju oma lapsega. Ja miks see Ketlin muidu siis lasteaeda läksi kui ma nüüd niisama lorutaks. Selleks läkski ju, et ma saaks Keidiga tegeleda.

3. Keidiga peab jalutama. Kui kahe lapsega on raske niisama pikale jalutuskäigule minna, siis nüüd on mul see võimalus ju. Paned aga ilusti väsinud beebi kärusse ja uhad 2 tundi värskes õhus mändide all jalutada. Puhkus ju?…. või siis mitte?

4. Lasteaiast lõunaajal laps käes, tuleb kodus süüa teha. Sest lasteaiast anti Ketlin lausega – ta ei söö eriti midagi. Ja Ketlin tõdeb koju jõudes, et tahaks midagi süüa. Kui ma ei ole täiuslik, siis me lähme Selverisse ja ostame valmistoitu, kui ta on lepliks, siis me leiame ka külmutuskapist midagi näksida, kui ma olen tubli, siis ma teen kodus süüa. Selveris on ka muidu ju hea täisulikku mängimas käia. Ühe lapse kõhukotti ja teise korvi istuma, laod korvi ostusid täis ja trenn missugune… kas ka puhkus?

5. Tants ja trall ja lõunane uni. parematel päevadel saab kiirelt. Halvematel päevadel ei lähe Ketlin üldse. Iseg pärast poolt Jipi ja Jannekese raamatu ettelugemist. Kui Keit samal ajal viimase piirini ära väsib, siis jääb ta päris kiirelt magama. Aga magama jääb tema õues jalutades ja ütleks, et ameerikas pandaks mind küll vangi ;). Kui kuidagi muud moodi enam ei saa, siis panen kaks last autosse ja sõidan autoga paar kiiremat ringi, ning tassin magavad lapsed voodisse – peaaegu alati õnnestub.

6. Kui mõlemad lapsed magavad on mul hiiglapikk tegude nimekiri, mida peab tegema – näiteks pesta põrandad, sest mina käin paljajalu ja Keit roomab ning kummalegi ei sobi puru põrandal. Nõusid ja pesu peseb masin, aga kumbki ei pane asju kappi tagasi. Ja aias ei käi keegi meie muru niitmas või peenraid rohimas. Mõne jaoks on aiatöö ju puhkus… aga kas siis ka kui sul on selle tegemiseks mitte sinupoolt valitud ettenähtud aeg? Hoolimata sellest, et meil käib koristaja, suudavad 2 last väga kiirelt suure segaduse korraldada, eriti veel kui mina ja Kalle ka veel kaasa aitame.

7. Õhtune tants ja tagaajamine. Pärast seda kui ma olen hommikul lastega tegelenud ja lõunaajal lastega tegelenud, siis tahaks teha väike paus. Näiteks vaadata Ketlinit ignoreerides ja Keiti süles hoides telekast üks pereseebikas. Süüa peaks ka tegema, aga kui ei tee, siis saab alati kuskile välja sööma minna. Süüa tahab aga kogu pere ja keegi ei jää ju üksi koju :). Kokkuvõttes on see nö pereaeg, kus ma saaks välja minna küll, kui ma ei tahaks olla koos perega. Samas on see ainuke aeg päevas kus ma Kallet näeks.

8. Ilma emme kaisuta ei jää siin majas ükski naine magama. Ja kus siis minagi enam lähen….

9. Meie peres ei ole suurt vahet, mis nädalapäev on, sest meie nädalapäevad on kõik vennad!

Ahh et mis aeg siis praegu on…. see aeg, et mõlemad magavad ja ma ei tee seda, mida ma pean tegema, vaid kirjutan kui tubli ma olen :))))

Tegelikult aga on päris raske ja minul juhe koos, sest mina olen ju tugev!

4 Responses to Oskus puhata.

  1. ynry says:

    ..hmmm :)

    (ütleks miskit targemat, aga vat just selline tunne tuli Su ridu lugedes, mis teha ;) aga ma usun, et Sa tead, et ma tean (et Sa tead ja ma tean ja..), mis tunne see on. minu esimene laps oli kuuene, kui sündis neljas – et.. on olnud vahva, seda küll :) )

  2. Anu says:

    kui mul oleks söögitegemisevõimalus, ma ainult kokkaks… ei mingit valmistoitu ega väljassöömist enam!!! naudi seda, mis on. ahh, eks siis alles saad aru asjade võlust, kui sul enam neid pole…;) kasvõi üsna lühikeseks ajaks.
    selle emme kaisuga mulle tundub, et tüdrukud on igavesed memmekad… või lihtsalt on mu poiss sellest kaisusmagamisest välja kasvanud lõpuks.

  3. Kessu says:

    oeh. paid ja jõudu!

  4. Katrin says:

    Nii tuttav lugu! Ainsa vahega, et Sina oled tublim ja nagu “paremas minas” nimetasid: aktiivsem :) Jaksu Sulle ja mulle ja teistele emmedele ;)

Leave a Reply

