Lasteaialaps -2 katse

img_3915.jpg 

Eelmine aasta läks meil nii….

Vahepeal on nüüd aasta mööda läinud ja inimene ikka poole suuremaks kasvanud. Paar kord isegi vahepeal üksi mängunurka mängima jäetud, nii et äkki õnnestubki.

Terve suve rääkisime, et varsti läheb ta lasteaeda ja kui siis päev käes oli, siis läks päris rõõmsalt.

Esimsed päevad olid ka muidugi sellised lühikesed. Kella 10 ajal hommikul läks ja kell 12 pärast lõunasööki tuli juba koju. Kolmandal päeval läks juba hommikusöögiks….

Ja ütleks et nüüd on nädal möödas ja läheb rõõmsalt ja tuleb rõõmsalt. Mis ta seal vahepeal teeb, seda ma ei tea. Räägib, mis ta räägib, tema juttu ei saa alati tõsiselt võtta :)))… näiteks ütles ta ükspäev et ta sõi suppi ja kartulit ja kastet ja magustoitu…. ja pärast tuli välja et ei olnud suurt midagi söönud ja suppi üldse polnudki :)))) aga see selleks :)

Ma tean küll, et ükspäev ta avastab, et ta rohkem ei viitsi lasteaias käis, aga algus on küll selline nagu mulle meeldib. Laps läheb rõõmsalt ja tuleb rõõmsalt, mitte ma ei leia teda ksukil emmet taga nutmas.

Praegu tundub see lasteaias olekuaeg minu jaoks imelühike ja mina selle aja jooksul ei jõua midagi tehtud, aga järgmine nädal äkki hakkab seal magama kah :)))

3 Responses to Lasteaialaps -2 katse

  1. Külli says:

    Juhtusin tàna esimest korda tàitsa juhuslikult su blogi lugema ning lugesin ka esimese lasteaiakatse làbi. Jutt tundus kuidagi tuttav ja meenus, et sa vist kirjutasid sellest ka kuskil foorumis kunagi? Igal juhul on mul siiani meeles kuidas mul adrenallin veres tòusis ja juba kujutasin ette kuidas ma sinna lasteaeda seda kasvatajat sòimama làhen…:o) Aga noh, see-selleks…Igal juhul mul on heal meel, et sul oli vòimalik seda tàhtsat sammu edasi lykata ja nyyd lasteaias kàik sujub.

  2. Ingrid says:

    Ma just täna arvutasin … ca 9st 12ni saab minu vaba aeg olema tööpäeviti … kui sedagi. Et muudkui räägin siin, et mismoodi mul pool päeva lapsest vaba aeg hakkab olema (vähemalt kuukese), aga kui sellest kolmest tunnist veel 1/3 toidutegemisele kulutada … hmm … millal ma siis kõik need asjad tehtud saan, mis ma tehtud tahan saada. ;-)

Leave a Reply

