Parem mina

img_3901.jpg 

Kuna mul siin enamus aega on “tass tühi”, siis äkki tasukski vahelduseks üles otsida see parem mina.

1. Optimist. Kõik on võimalik ja ainult tahtmise taga. Kui ikka ei saa, siis järelikult pole piisavalt palju tahtnud.

2. Suhtleja. Ma kohe pean alati ja igal pool kõikide inimestega tutvuma. Kunagi ammu kui veel kodus oli tavalised telefonid, siis ma läksin kohtuma inimesega, kellel oli valeühendus ja sattus rääkima minuga :). Ma ei hakka siin mitte mainimagi kui palju emasid ma tean ja tunnen :)

3. Oskaja. Mulle meeldib osata. Kõik tegevused, kus on vaja natuke mõelda ja käteosavust ja millel on näha siis tulemust.  

4. Hooliv. Ma ikka koguaeg mõtlen teiste inimeste peale ja koguaeg mõtlen kuidas neile head meelt valmistada.

5. Ilus. Kui ma ei oleks, siis ma ennast ei armastaks nii palju :))). Ma olen peaaegu alati rahul selle esimese minaga, keda ma hommikul peeglist näen. Ja loomulikult poleks mul nii ilusaid lapsi, kui ma ise ilus ei oleks.

6. Aktiivne. Kui ma just teleka ees või arvuti taga (hvitav miks üks on ees ja teine taga ) ei oleskle, siis ma ei saa kuidagi rahulikult paigal istuda. ma kohe pean kuhugi minema ja midagi tegema.

7. Ema. Enne lapsi ei unistanud ma kuigi palju emaks saamisest ja lükkasin neid ikka edasi ja edasi. Nüüd kus nad mul olemas on, olen ma väga rahul ja hoolimata oma vahelduvast väiksest protestist viimased aastat täielikult neile pühendanud. Neist peaksid kasvama õnnelikud inimesed.

8. Sisustaja. Ma sisustan kodu ja aeda ja oma pere vaba aega. Kui see on kõik sisustatud, siis ma sisustan ka sõprade vaba aega ja unistustes ka nende kodusid ja aedu :)

9. Töötaja. Väike algus on tehtud, aga ma unistan et muu töö oleks hobi ja ma ei peaks tegema sellist tööd, mis mulle ei meeldi. Ma olen poolel teel.

10. Naine. Mul on hea meel, nagu enamusel teistelgi ;), et ma olen naine. Nii selles anatoomilises mõttes kui ka oma mehele. Minu jaoks ei ole see ainult paber ja mulle meeldib pere :)

One Response to Parem mina

  1. Krentu says:

    Need, kes ütlevad, et abielu on ainult paber, pole reeglina ise abielus. Kõik kes on abielus, teavad, et see ei ole ainult paber. See on side. Midagi muud, kui armastus, hoolimine või sõprus.

Leave a Reply

