Lapsed kaasas

Kui ma esimest korda rase olin, veetsin ma liiga palju aega interneti perekoolis, ja kogusin sealt oma arust ääretult olulist infot ennast ääreni täis.

 img_3377.jpg

Ma teadsin täpselt milline vanker või käru on kõige parem. No ok tegelt ma sain sealt ainult teada, et vot seda käru ma küll ostma ei peaks, aga sellegi poolest olin ma juba vähemalt kaks kuud enne Ketlini sündi õnnelik Emmaljunga omanik. Käisin ja kiigutasin seda mööda tuba ja ei jõudnud kuidagi ära oodata, millal ma lapse sinna sisse panna saan.

Äärmiselt tänulik Ketlin magaski esimesed 7 kuud vankrikorvis ja järgmised 7 käruvariandis.

Kuna sellel ajal oli meie pere3 liikmeline, siis mahtus ka vanker igale poole kaasa võtta, isegi Kreekasse. Mis siis, et vanker nats kõverate ratastega lennukist välja tuli, see viga parandati meil kodus jälle kohe ära.

Nii et Ketlinit kärutasime me umbes 1,5 aastat sellega. Muid kaasas kandmise vahendeid meie pere küll ei vajanud.

Kui Keit sündis panime aga vankri jälle hakkama ja siiamaani magab Keit seal korvis. Nüüd vist peaks jälle käruosa vastu vahetama.

Kuna ma püüan vankrit ikka varjus hoida, siis minu arust näeb ta välja nagu uus….

img_3387.jpg

Kui Ketlin juba natuke suurem oli ja ise kärusse ronida tahtis ja meil ka väike reis ees oli, siis valisime järgmiseks käruks kõige odavama. Et nagu selline trööba-trööba ja millest poleks üldse kahju kah, kui me seda lennukist tagasi ei saa. Selle leidsime Jyskist. Käru maksis umbes 20 korda vähem kui vanker.

Meie ootustele mittevastavalt sõitis Ketlin selle käruga palju kordi rohkem kui eelmisega. Mitte midagi sellega ei juhtunud, isegi talvel mitte. Sest käru osutus Ketlini suureks lemmikuks ja sellega pidi isegi 100 meetri kaugusele poodi minema või niisama oma aias mõnulema.

Käru läks aga nüüd katki, sest mina istusin nats aega seal sees :)))

img_3380.jpg 

Kui Keit sündis, siis tuli välja, et mõnikord peab ka 2 last korraga kaasa võtma. Esimesena ostsime siis lina. Kuna ma juba ette teadsin, et teab mis suur linataja ma ei ole, siis karta oli, et see meil väga aktiivset kasutust ei leia. Sest hoolimata minu ja Keidi valmisolekust ei olnud just Ketlin paaritunnistest jalutuskäikudest, mille tulemusena, me mitte kuhugi ei jõudnud, eriti vaimustuses. Ja üsna varsti magas Keit jälle vankris ja kui mul oli vaja teda magama panna, vaatas Ketlin toas multikaid :)

Kahe käruga käisime kahekesi või siis õigem oleks öelda neljakesi…

img_3376.jpg 

Aga isegi kui ma ei ole suur linamässija, on ikkagi mul vaja üksi kahe lapsega ka liikuda ja selleks, et ikka õhtuks kohale jõuda ostsime sõbranna soovitusel patapumi. Sest kui Ketlin jalutaks ja Keit oleks vankris, siis me vist ei jõuaks isegi õhtuks kohale. Vot see on küll nii öelda raha juba tagasi teeninud. Lihtne kasutada ja Keit on isegi oma esimese jalutuskäigu seljas teinud. Enamus aega talle ikka meeldib sellega jalutada, aga mõnikord protestib ikka kah….

patapum jõudis meile siis kui Keit oli piisavalt vana seal matkamiseks st 5  kuuselt. Näiteks kahe lapsega poes käies on mul Keit kõhu peal ja Ketlin ostukärus või oma ostukäruga.

 img_3374.jpg

Viimase sõiduvahendina tuli meie perre Jeep. Ükskõik kui suur ka auto oleks, ikka on hea, kui kogu ruum vankrite alla ei lähe. Selleks oleks võinud ju osta ka teise imeodava käru, aga kuna Keit ikka enamus kordadel kõndides magama jääb, siis oleks hea, kui seda saab teha lamavas asendis. Magada mitte kõndida :) Uurisime kõikide kärude ja käruomanike plussid ja miinused kokku ja nüüd meil ongi Jeep.

Jeebiga (Ketlin ütleb ilusti dziibiga) sõidavad mõlemad lapsed… aga korda mööda.

Me oleme oma peres ära kasutanud kõik variandid, mis pakkuda on ja ei oska küll öelda, et mõni meil üleliia. Kõikidel on kasutusaeg ja koht ja nii me siis käime lapsed kaasas.

10 Responses to Lapsed kaasas

  1. Katariina says:

    Lihtsalt imeilusad pildid!
    Meie lastel on olnud ainult kaks sõiduvahendit – kolmerattaline vanker-käru ja Liisal ka rõngaslina. Ja mulle meeldib just see, et rohkem seda kola pole. Sest kola on ikka liiga palju.
    Kuigi need nn vihmavarjukad on nii elegantsed oma õhulisuses…

  2. inga says:

    meie peres ka kaks last kasvamas, aga nüüd, kui kuu tagasi teine sündis, tegin ma kogu selle avastusretke kärudemaailmas uuesti läbi. eks 14 aasta jooksul ole ka palju muutunud:) ega päriselt nagu tea ikkagi, mis see siis parim valik oleks olnud – nii palju tegureid on, mida arvestada…
    vankriga on mõnus pisikest õues magatada ja jalutada, lina on meile ka kingitud, aga kasutanud veel ei ole. mäletan esimesest seda, et kui suur ise-kõndimise-tuhin üle läheb, siis võetakse käru jälle täies ulatuses kasutusse. isegi 2-aastasena magas tüdruk jalutuskärus akna all veel:) nüüd on plika 14 ja kui suvel vahel maalt koju satub, siis on ta nõus nõmme vahel ka tiiru väikese vennaga tegema:)
    jaksu teile – ja ikka lapsed kaasas:)

  3. maris says:

    minu meelest on kõige vajalikum lapsekandmisvahend auto. olgu ma kui metsapoolne tahes, ilma autota ma ei suudaks elada. käisin ükspäev lapse ja bussiga linnas, huvi pärast. tagasitulles heitsin voodisse ja ei tõusnud sealt enam tükk aega püsti. käru või lina peale ei või ka iial kindel olla, sest sealt tahetakse ju kohe maha ja siis ise kõndida (mis on okei), seejärel sülle ja tule siis käru lükates ja laps süles. ma ütlen ausalt – ilma autota on võimatu isegi üht last kasvatada, ei kujuta ette, kuidas veel kahte-kolme-nelja.

  4. maris says:

    mis jälle toimub? kujunduses.

  5. maris says:

    jama on selles, et see on nii suur nagu oleks mõeldud pimedatele lugemiseks.

  6. maris says:

    noh, et mul on juba uued prillid, kui mu peale mõtlesid. näen jälle.

  7. Mari says:

    uus kujundus mulle vàga meeldib:)
    ning pole see bussis sòit midagi nii hull, vàhemalt ùhe beebiga ( linas). Tavaliselt kui bussis on venelasi, saab ka istuma, nemad pakuvad ja alati. Kuu aega sòitsin tallinna ja viimsi vahet bussiga, kahekuune linas.
    Ma teadsin ka juba enne sùndi tàpselt millist vankrit ja millist lina ma tahan ning seni on mòlemad ùlivajalikuks osutunud.

  8. Krentu says:

    Mulle meenutab uus kujundus Sinu ülemise korruse tualetti :) no offence :)

  9. Mari says:

    Haha, ja neile, kes pole ülemise korruse tualetis käinud, sai nüüd selgeks milline ta välja näeb :)

Leave a Reply

