Keit Liis 8 kuud

img_2213.jpg

Mitte et ma oleks selle väikese tähtpäeva ära unustanud, aga nii kiire oli vahepeal, nii mul kui Keidil, et ei saanud kuidagi kirja panna.

Enne seda tähtsat tähtpäeva oli ajalugu selline…. vot

Aga nüüd asjast.

Üle poole, mis kuulub ühe lapse esimese eluaasta arengu juurde toimus viimase kuu aja jooksul.

Kui veel seitsme kuuselt oli ta oma stardiasendis, siis kuu ajaga sai ta ka lähte. Esimestel päevadel pühkis ta kõhuga puhtaks kõik põrandad, nii meil kui ka küla peal, aga siis sai aru, et see on tasuta töö ja edasi läks neljakäpakil.

Esimesed sammud olid sellised rahulikud, aga päevadega on tempo tõusnud. No kui algus tehtud, siis tuleb ju vaadata ka mis kõrgemal toimub. Nii siis püsti hops. Roomab aga lähima “seinani” ja ajab ennast sinna püsti. Põhieesmärk on tal tavaliselt inimene, aga sobivad ka laua ja tooli jalad. Ainult ma ei saa aru, miks mööda toolijalga peab üles ronima tooli alt. Kõmaki peaga vastu toolipõhja, kisa lahti ja päästemeeskond saadetakse jälle välja.

Enam ei ole midagi, et paned maha ja võid rahulikult midagi teha. Mitte midagi ei saa enam teha. Tema tahab koguaeg kellegi juures olla. Mis asjad ei lähe talle suurt korda. Natuke vaatab asja ja siis kohe inimeste juurde. Aga see on meil geenides :))))

Söömisega on ka nii, et tema enam lusikast süüa ei taha. Kõik mida saab kätte võtta ja ise süüa, palun väga, aga lusikat tema suhu ei lase. Õigem oleks küll öelda, et minu käes olevat lusikat, sest ise ta paneb küll neid suhu, aga ilma söögita esialgu veel.

Nii kuuluvadki hetkel meil menüüsse leib, viinamarjad, muud marjad ja puu ning köögiviljad. Aga kõik toorelt :)

Putru proovisime ka ükspäev. Sõna otseses mõttes ajas kõik mis ma suhu tal sain sealt jälle välja. Aitas veel näpuga ka ülejäägid välja.

Kuna ta meil ei näe just eriti närb välja, siis ma ei pinguta ka eriti. Mõõdud olid tal eile, 9150 g ja 71 cm.

Nii et põhiline söök olen tal mina ja magada saan ma järgmine aasta :))))

Palju õnne kallis Keit Liis!

img_9737.jpg

4 Responses to Keit Liis 8 kuud

  1. ynry says:

    palju õnne ka minu poolt :)

  2. Kratt says:

    magada tahaks kyll;) mitu korda ta sul öö jooksul sööb? minu oma sööb isukalt putru ja päeval-öösel tissi ka, aga juurde ei võta ikkagi…

  3. Mel says:

    Meie Nora-Liis on 9,5 kuud vana. See emmepõllesabas kinni olemine kestis meil vist ka 7-8-kuuselt 2 kuud, nüüd on õnneks juba iseseisvam periood. Sa oled kahe tillukesega hirmus tubli! Kuna tahame ka teist last, siis minu tujud on sellised, et hommikuti kui ma olene peale 2h öiseid söögipause täiesti kapusta veel, siis mõtlen, et järgmise lapse saame, kui Nora-Liis mehele läheb. Aga õhtul kui ta tuttu on jäänu (ja magavad lapsed on kõige armsamad eks ole :), siis mõtlen, et mis seal siis ikka NII rasket saab olla. Beebid on armsad!

  4. […] No mis ma ütlen, et jälle üks kuu möödas…. ajalugu on siin… […]

Leave a Reply

