Legokunn

img_1796.jpg 

Kui ükskord ammu Ketlin legotamist alustas, siis tal oli olemas 2 mehikest. Ei – üks oon tükult – nii ütleks ta ise. Ja siis juhtus selline asi, et Keidi ristiema teatas, et nende perel on üks kastitäis legosid üle ja kas meie tüdrukud tahaks nendega mängida. Loomulikult tahtsid. Noh ise nad küll veel kõva häälega seda välja ei öelnud, mina mängisin suuvoodirt.

Igatahes jõudis kast meile. Kast on palju suurem kui ma arvasin ja kui palju mehi seal sees on. Seal on isegi beebid ja kõikvõimalikes ja võimatutes vormiriietes mehikesi. Politseinikud, tuletõrjujad, rallisõitjad isegi indiaanlased – see küll ei ole amet, aga see selleks.

Peale selle on igal ametimehel ka oma ametiauto koos muu atribuutikaga….näiteks rallisõitjal on oma auhind ikka kaa ja indiaanlasel paat ja grillkana – äkki see ei olegi indiaanlase vaid tuletõrjuja oma?

 img_1959.jpg

Ja nüüd tuligi välja, et need mehikesed on Ketlini lemmiklegod. Mängivad nad siis rongi, on niisama paaris või siis on pereks. Igatahes on nad pidevalt üksteisel seljas …..

Ma oma lapsepõlvest mäletan kuidas ma maal suvel tantsupidu mängisin ja siis oli parimal juhul minu tantsijateks dominonupud või tikud, aga  kindlasti mitte ei olnud mul sellist tantsijate valikut :)

img_9700.jpg

Kui hästi läheb võib Keit ka mõnda meest katsuda, aga ainult nii kaua kui Ketlin ei märka. Tegelt ma olen nats ebõiglane, mõnikord ta ise annab kah talle :)

3 Responses to Legokunn

  1. Age says:

    Kasparile ka ei meeldi kui Marta tema Kariibi mere piraate lutsutab. Pealegi on seal oht revolver või mõõk alla neelata. Legosid ei või Marta vaadatagi. Ja meil paraku erandeid pole.

  2. maris says:

    kui te vaatate, et miks on pildid kaks ühesugust lipsuga meest, siis võtke teadmiseks, et üks on meeie oma, kes tuli külla koos kiirabiauto ja selle juhiga. see lipsuga oli haige ja lebas autos ning võeti vaid pildi tegemiseks välja.

  3. triin says:

    Ma läksin nüüd kohe lipsuga mehi otsima. Leidsin.

Leave a Reply

