unimütsid

img_1895.jpg 

Vot selline vaatepilt jääb hommikuti minust voodisse….. Igal hommikul ma vaatan eid siis ja mõtlen, kuidas mul ikka vedanud.

Magavad lapsed on maailma parimad…. ja niiiiiiiiiiiiiiiiiiiii armsad :)))

3 Responses to unimütsid

  1. meieelu says:

    Vaatan seda pilti ja pisar kipub silma. Mina pole oma last juba päris mitu päeva näinud ja täna on tõsine igatsus. Vot meil ongi nüüd see maal -vanaema-juures värk. Mina käin tööl ja R. üritab majas remonti teha. Laps veedab rõõmsasti aega vanaema juures.

  2. ynry says:

    armsad tõesti :)

  3. Katrin says:

    Magavad lapsed on tõesti kõige paremad ja kõige armsamad :D Mina sellist pilti näen vaid enne magamaminekut ja lõunaune ajal. Hommikul on Martin ikka esimene ärkaja…olgu kell või 5. Õudne.

Leave a Reply

