Käbi kukkus kännu kõrvale

 img_9981.jpg

(Ketlin õpib mängu)

Ei saa midagi öelda, meie esimene käbi on kukkunud täpselt kännu kõrvale. Ise 2,7 aastat vana ja juba juhib õhtuid. Algas see paar nädalat tagasi kui ma esimest korda panin tähele, et Ketlin mingit mängu organiseerib. Kuna mängust osavõtjad olid täpselt tema vanused, vahtisid need teda suhteliselt osavõtmatu pilguga. Ja keegi osa võtta ei tahtnud. Kuigi nagu ma kõrval kuulasin, seletas ta täpselt millal keegi ja kuhu joosta tohib :))).

Eile hommiku poole kui külas käis Leevike, hakkas aga juba lubama. Ilusti said nad kahekesi võidu jooksus võistelda. Võitjat küll ei selgunud, aga pärast lõunaund, kui saabusid Maibrit ja Artur, võttis Ketlin oma “tööd” ikka päris tõsiselt.

Seisis uhke näoga keset verandat ja juhatas kätega vehkides, kuhu keegi minema peab ja mis toimuma hakkab. Seletas ise, et enne tulevad nipid ja siis päris võistlus. Käsutas aga teised rivvi ja tähelepanu ja valmis olla ja läks….

Tõe huvides olgu öeldud, et ise ta varastas pidevalt, sest olles kännu moodi, peab ta ju ikka võitma ka ;)))))))

img_9977.jpg

(väike nali rahva ülessoojendamiseks)

Kuna Maibrit ja Artur on natuke Ketlinist nooremad, siis enamus aega võtsid nad Ketlini mänge väga tõsiselt. Kui niimoodi edasi läheb, siis võib varsti kõik lapsed meie noore päevajuhi hoole alla tuua :).

img_9970.jpg

(Kalle rõõmuks väikse lavavõitluse etteaste)

One Response to Käbi kukkus kännu kõrvale

  1. Evelyn says:

    Ma lugesin su blogi eile endale unejutuks. Ja tulemuseks oli see, et ma nägin unes, et väike Ketlin oli minu pulmas pulmavana:))
    No ma ei tea, ma loodan ikka natuke varem mehele saada, kui Ketlin selle ametiga päriselt tegelema hakkab.

Leave a Reply

