7 fakti

Parem hilja kui mitte kunagi :))) – väga originaalne lause ju …

Kutse leidsin järgmistest blogidest – Katariina, Anu, Kajakas ….. Nüüd olen siis juba tükk aega püüdnud neid fakte välja mõelda……….

1. Olen vasakukäeline. Ksukilt kunagi kuulsin, et vaskakukäelised naised saavad isegi meesteloogikast aru ;)

2. Olen kärsitu ja isepäine. Pean kõike saama kohe ja kõik peab olema täpselt nii nagu ma ettekujutasin.

3. Olen optimist. Püüan näha puude taga metsa. Kõige siin elus saamine on ainult tahtmise taga, kui ei saa, järelikult pole nii väga tahtnud.

4. Armastan üllatusi. Sama palju kui mulle endale meeldib neid välja mõelda, meeldiks küll neid ka ise saada. Aga kahjuks sain ma viimati üllatuse osaliseks ikka juba aastaid tagasi. Aga ma pole veel lootust kaotanud ;)

5. Armastan oma kodu. Kodus peab olema soe ja mõnus ja oma jne.

6. Ei pea pikka viha. Ma võin mossitada ja turtsuda, aga pikka viha ei pea…. 5 minti maksimum :)

7. Kardan kõrgust ja sügavust. Meres lähen ainult nii kaugele kuni jalad põhja ulatuvad ja mingile sillale vabatahtlikult ei roni ja kõrghoones ei lähe rõdulegi, rääkimata siis alla vaatamisest…

Nii palju kui ma lugenud olen, on vist pea kõik juba ära kirjutanud….. kui ei ole, on viimane aeg teha ;)

One Response to 7 fakti

  1. Pille says:

    Lahe :) Ma olen küll täiesti paremakäeline (ja ilmselt ei jaga maad ega ilma meeste loogikast), aga 2-7 võiks mina ka kirjutada. Kõrgusega vist veel lepin (kuigi lendamist kardan vaatamata sellele, et olen seda väga palju teinud), aga ujun vaid siis, kui jalad põhjas on. Mis kuskil sügavamate randadega kohtades (nt Itaalias ja Kreekas) tähendab seda, et jalutan nii sügavale vette, kuni vesi on rinnuni ja siis ujun piki kallast edasi-tagasi :) Sõpradele teeb see hirmsasti nalja..

Leave a Reply

