Töö, töö ja veelkord töö

img_0860.jpg 

Ega see tööinimese elu pole ju kerge. Mis siis et mul ainult 2 tööpäeva on vahepeal olnud. Tööga on aga nii. Kõige pealt tuleb rääkida mul lapsehoidja (loe: minu ema) nõusse. Siis saan öelda pruutpaarile, et ma saan küll tööle tulla. Tööpäeval sahmata laste ja pruutpaari vahet, nii et viimane aru ei saaks, kui meil söögipaus on ;). Kui kogu mälumaht on õnnelikult täis klõpsitud, siis kergemalt hingata saab siis, kui kogu kraam ka arvutisse jõudnud on. Kuna mina olen siin tehnik, ametnik ja autojuht ühes isikus, siis tuleb ka ka kõik järgnev ise ära teha.

img_0892.jpg 

See omakorda tähendab seda, et ma tööle järgneva nädala iga vaba minuti, mis mul magavate või siis Kalle hoole all olevate laste kõrvalt jääb, veeadan arvutis. Kõige pealt tuleb teha tõsine praakimine. Isegi kui ei ole midagi praakida, tuleb ikkagi praakida :)). Siis tuleb järelejäänud kraam kriitilise pilguga üle vaadata ja veel kord praakida.

 img_0858.jpg

Kui nüüd enam midagi praakida pole, siis tuleb ülejääk ilusaks teha. Ilusaks tegemine võtab jälle aega…. aga ükskord saavad nad ka ilusaks ja pruutpaarile ära saadetud. Siis hoiad nats aega hinge kinni ja siis………… võib jälle rahulikult hingata :)))))

 img_0846.jpg

Kuna ma veel olen noor ja roheline, siis ma pabistan kindlalt poole rohkem kui mõned vanad kalad. Selleks otsisin perele oma viimase pulma jaoks vaba päeva ja sõitsime koos kohta üle vaatama. Kalle oli peigmees, Ketlin pruut ja Keit….. kes teab ;)…..Paigutasin siis neid siia ja sinna ning käskisin igasugu võimalikke ja võimatuid poose võtta ja ei lasknud ennast üldse Kalle protestist häirida. Ketlin kui pruut, pidas ennast küll väga viisakalt üleval…

img_0835.jpg 

Aga mulle see töö väga meeldib. Eelmine õhtu on küll selline tunne, et ei taha nagu minna ja väike ärevus on sees. Aga kohe kui pruuti näen, siis läheb üle, sest temal, minuga võrreldes on ikka palju raskem päev ees. Ja minu osa on nüüd teha nii, et temal oleks mõnus olla ja ta ära unustaks, mille pärast ta küll pabistada võiks ja ennast mõnusalt tunneks….

img_0888.jpg 

Ja siis edasi ei panegi tähele enne kui mitu tundi juba möödas on ja mälu otsa hakkab saama :)))

img_0886.jpg 

Kuna nüüd need paarid olid minu jaoks täitsa võõrad inimesed, siis äkki neile ei meeldi minu blogi kaunistuseks olla. Selle eest oli mul ju proovipiltidel “paarike” olemas

img_0870.jpg

PS: Katrin – näed et peegeldaja on puudu? ;)

2 Responses to Töö, töö ja veelkord töö

  1. gaidi says:

    väga ilusad pildid või siis hästi tabatud. Eriti meeldib see, kus su abikaasa istub murul, natuke meenutab siiski pruuti. Aga see selleks. Meie peres on piltidetegijaks Raimo, minul on vääga vääga vähe õnnestunud pilte. MInu ülesanne on vaid sorteerimine hiljem. Aga Raimol õnnestub aeg-ajalt ikka tabada mõnusaid situatsioone, ainult..inimesi ei meeldi tal eriti masinasse püüda. Rohkem tegeleb a’la lauajala või sitika pildistamisega.

  2. ynry says:

    Sul on väga põnev töö :)

Leave a Reply

