Kuidas Keit sööb

img_1678.jpg 

Hea et ma enne õhtut ikka hõiskama ei hakanud. Algul tundus minevat nii nagu üks ema on alati unistanud. Laps teeb suu lahti ja sööb täpselt nii palju lisasööki, et üks ema süda rahul oleks. Anna ainult! Proovisime kõrvitsapüreed, siis lisasime kartuli juurde ja magustoiduks läks bananaani ja õunapüree. Ma ei ole küll nii tubli, et ise kapi otsas mingit kõrvitsaks omaks ja sellest siis supilusikatäite kauapa püreed keedaks. Selle töö on tubli sakslased hipi firmast minu eest ära teinud.

 img_1688.jpg

Aga üks päev vaatas Keit mulle otsa ja pani suu kinni. Selleks ajaks oli ta aru saanud, et palju lihtsam on tal tissi otsas mõnuleda ja mitte üks püree tema enam ei taha. Siis läks käiku plaan B – söödab keegi teine, noh et ma ei lehviks tal kiusatuseks nina all. Ütleme nii, et päevad pole vennad ja mõni päev ta isegi lepib Kalle söödetud püreega. Aga Kalle on jälle selleks liiga harva kodus, et igapäev koos õhtust süüa :)

 img_1691.jpg

Ükspäev sai ta (loe: mina andsin) väikese aprikoosi kätte…. veeretas seda ja proovis ja proovis. Mina vaatasin kõrvalt ja “jäädvustasin” olukorda. Kui Kalle lõpuks nägi, siis tuli tal kogu suhu jõudnud aprikoos sealt jälle välja kaevata…. noh igaks juhuks. Hambaid tal ju ei ole :)

One Response to Kuidas Keit sööb

  1. gaidi says:

    hoo, mäletan hästi seda aega, kus lisasööki sai andma hakatud. Mina üritasin võimalikult palju ise teha kuni lõpuks aru sai, sel ei ole vist siiski mõtet. Pusimist on palju ja tagajärjeks vaid lusika täis suhu, mis ka kõik välja puristati. Õnneks nii aasta vanuselt asjad muutusid, siis jätsin kõik titesöögid ja Mia hakkas õiget sööki saama.

Leave a Reply

