kuuma saia…

img_9916.jpg 

Kuigi ma lugesin just Pere ja Kodust tervisliku toitumise artiklit ja tean ju kõike seda, mis seal kirjutati :))). Läksin ma ikkagi eile koos “oma” nelja lapsega hamburgerit sööma :)

Minu arust pidupäev tähendabki seda, et saad seda, mida igapäev ei saa. Ja eile oligi meil pidupäev. Nimelt pärast loomaaeda sõitsime kuuma saia poodi nagu Ketlin seda kohta nimetab. Juba pool teed loomaaias käis põhiline arutlus teemal, millise Shreki tegelase keegi endale valib. Et siis kes ei tea, siis lasteeinega saab Shreki tegelasi valida. Shrek ise ja ka Eesel olid otsas. Aga…. “korraliku” pereemana on meil need juba olemas ;)

Lapsed kõik autost elusalt majja transporditud ja tellimused esitatud istusime lauda. Kõik need lapsed, kes iseseisvalt käsi oskasid pesta läksid seda tegema….. kui hea, et ikka osad suuremad on :)… ja meie Keidiga jäime tellimust ootama.

Laud sai kuhjaga täis ja esimese asjana otsitigi mänguasjad üles, et need siis õiglaselt ära jagada. Kuna mina võtsin ka lasteeine, siis ma sain endale Fiona :)…. Ketlin piparkoogimehe, keda ta nüüd kutsub Keitliisiks, sest ta nutab samamoodi… ning Helena ja Markus omale kassid.

Kui söödud sai, siis pakkisime jälle kõik kokku ja olime juba valmis lahkuma, kuid autovõtmeid ei õnnesutunud kuidagi leida. Jälle hea, et osad on suuremad – Helena leidis autoklaasi vahelt kirja, samal ajal kui Markus ja Ketlin uksevahel kõõlusid ja mina suure koti ja Keidiga sihitult laua aluseid uurisin.

Kiri oli järgmine:

img_9919.jpg 

Kuna minu eesti keel on piisavalt hea, siis polnud minul mingit probleemi sellest aru saada. Küll oli aga rasekm sellele menedzerile selgeks teha, et ma mees ei ole :). Nimelt oli see, kes võtmed tõi öelnud, et üks mees unustas need …. Aga õnneks ta väga pikalt ei vaielnud, sest kes ikka auto varastamiseks 4 liigselt tähelepanu tõmbavat jõmpsikat kaasas viitsiks tarida :)

Lõpp hea, kõik hea….. aga kiirtoidu söömine on tervisele kahjulik ;))))… ja võib väga kallis olla ;)

5 Responses to kuuma saia…

  1. Mari says:

    Oi kui tore Ökuli kirjake (mäletad, karupoeg Puhhis) :)

    Meil tuleb ka mõnikord selliseid libastusi ette. Õnneks Mariale sealne toit eriti ei maitse, nokib mõne nuggetsi ja kartuli, tõmbab puuviljapüree sisse ja on rahul. Viimane kord käisime paar päeva tagasi ja saime ka Fiona. Kusjuures, meil ei tulnud meelde, mis ta nimi on, kui Maria küsis ja R ütles Helga (ma ei tea kust ta selle võttis). Nüüd meil ongi kodus Shreki naine Helga :D

  2. ynry says:

    meie ka 1-2 korda aastas “libastume”, iccc.. nii harva ikka võib, see on siis kohe selline.. suur ja perekondlik ettevõtmine ning “oleng” ;)

  3. Krentu says:

    Aga mina “õppinud inimesena” ei arva üldse, et hamburger nii hull asi on. Coca on küll, ja friikad ja krõpsud ja lutsukommid. Aga see mäkk on täitsa ok. Me mõlemad mehega hea meelega sööme aeg-ajalt ja ma arvan, et lastele hakkame ka vahel lubama.
    Palju hullem on see, et mulle endale coca jubedalt maitseb ja Maibrit saab ka aru, et see on hirmus hea. Ja nüüd ma pean seda salaja jooma, sest sed küll lapsele ei tahaks anda.
    Ja ma “korraliku emana” võtsin oma mehele lasteeine:)))) ja palusime shreki. Aga Maibritile Shrek ei meeldi üldse. Aga ta pole filmi ka näinud.
    Ja kui ma oleksin viieaastane, siis ma oleksin ka heameelega end teie suurde perre smuugeldanud sel päeval :) Ma arvan, et elu peab ikka nautima. Mis kasu on tervislikust ja pikast elust, kui Sa seda üldse ei naudi?

  4. maris says:

    noh mäkdoonaldsiga on see lugu, et kõik need söögid on sama tervislikud nagu saepuru, ühtegi toitvat ega kasulikku ainet nendes enam nagunii ei ole, hamburgeris samuti mitte. peale selle piinavad nad loomi, nülivad elusalt jne. sellegipoolest ostan mina ka korra paari kuu tagant sealt midagi. mõnikordl lihtsalt piimakohvi autoaknast, teine kord näksimist ka. maitseb küll.
    kokakoola maitseb mulle ka ja samuti joome seda ingridiga salaja, kui muud üle ei jää, siis lastele oleme andnud nii, et imepisike suts klaasi vee sisse, need siis limpsivad ja kiidavad.
    mina ostsin täna hoopis kartulikrõpse ja seal oli ka mingi eesli kleepekas sees ja peale oli kirjutatud sherk. ma kuulsin sellisest mehest esimest korda, kas on mingi kuulus tegelane? kas sama kulus kui lotte?

  5. mermaid says:

    irwww… mis tekst seal sildil..

Leave a Reply

