Keit Liis 7 kuud

 img_0017.jpg

1 kuud, 2 kuud, 3 kuud, 4 kuud, 5 kuud, 6 kuud…… kes tahab veel öelda, et aeg ei lähe kiiresti.

Nüüd on juba üle poole esimesest eluaastast möödas ja jälle aeg teha väike vahekokkuvõte :)

Tahtmine on meil siin elus taevariik ja saamise jaoks tuleb häält teha. Mõnikord ta ainult ei saa aru, et mina ei saa teda ju aidata, kui ta teeb meil kisa näiteks sellepärast, et ei oska edasi minna või õigem oleks öelda, ei julge kätt maast õhku tõsta.

Nii meil see kuu ongi möödunud, kõigub aga neljakäpakil, ei saa edasi ega tagasi. Edusammud seisnevad ainult selles, et nüüd on juba lähteasend tähelepanust, valmis ollani jõudnud :)

Soojade ilmade tulekuga kadus ära ka soov magada, vähemalt soovib ta nüüd ise aktiivselt kaasa rääkida, kus ja millal ta magada tahaks.

Näiteks meeldib talle magada hommikuti, kui mina ja Ketlin oleme üles tõusnud ja õue läinud. Kõhukotis meeldib kah magada…. aga ka niisama olla. Aga kui und ei ole, siis tahab keerata või kaela kahekorra, et näeks, mis eespool toimub :)

Eelmine nädal sai ta ka teada, kes mina olen. Seda selles mõttes – ema silmapiiril – väga hea! ema pole silmapiiril – väga halb!…. Mõnikord piisab ka mõnest teisest inimesest, aga mõnikord ka mitte :)

Söömisega on nii, et hea, et ma enne õhtut ei hõisanud. Algul hakkas suure isuga lisatoitu sööma – andke aga ette. Nüüd kahe nädalaga on aru saanud, et nii jääbki ja pole see midagi nii lahe. Söömine võtab nii kaua aega ja pidevalt peab lusikat ootama :))))

Öösest magamisest ma üldse ei räägigi. Ei saa, ei mina magada ega ka tema… nii me siis nihelemegi korda mööda, kord ajab tema minu, siis jälle mina tema üles. Kui keegi oskab öelda, ühte head lahendust, siis oleks ma väga tänulik….

Numbritest ei tea ma midagi…. ja ühtegi vaktsiini pole ta ikka veel saanud. Selle eest ei ole tal juba 2 nädalat nohu olnud ja ei tahaks küll ise seda kuidagi ära rikkuda :))))

Iagatahes oli meil tort ja küünlad ja pidu…..

PALJU ÕNNE!

img_9927.jpg

4 Responses to Keit Liis 7 kuud

  1. Pille says:

    Palju õnne! Ma lapsekasvatusnippe loomulikult jagama ei hakka, aga tort on küll suviselt kena. Ja Keit ise oli armas ponks laps :)

  2. jaana says:

    sa pole ainus kelle kõrval niheletakse :))
    aga mina panin täna oma niheleja tema enda võrekasse magama, küll väikese protestiga mis õnneks kiiresti lõppes. eks näha ole, kaua seal tudutakse. kahju on ainult sellest, et homme on plaanis vanaema poole minna ja seal kahjuks titavoodit pole.
    ausõna see koosmagamine võib vahel nii väsitav olla, et hommikul on tunne kui laibal. ja samas on nii mõnus :D
    ja õnnitlused Keidile. küll need 7-kuused on armsad….

  3. Merx says:

    õnnitleme!!!!

  4. […] Enne seda tähtsat tähtpäeva oli ajalugu selline…. vot […]

Leave a Reply

