suure pere ema :)

img_9827.jpg

Kust ma tean, mis tunne on suure pere emal. Ega ei teagi. Aga selle eest oli mul täna võimalus järgi proovida. Võtsin oma kaks last ja venna juurest veel 2 ja kutsusime teise venna koos oma pojaga isa mängima ja läksime siis loomaaeda. ema, isa ja nende 5 last :)…. Minuarust paistsime me täitsa usutavad välja.

img_9796.jpg 

Ja ütleks, et pole häda midagi, kui vähemalt 2 last on juba sellest vanuses, kus ei pea koguaeg vaatama kuhu ta jookseb ja miks ta jookseb. Ja kui ise tegevust pakud, siis ei nuia sul ka keegi kaela peal, et tahan seda ja tahan teist.  Ühekordse kogemusena võin küll öelda, et elu nigu lill  :))))

img_9888.jpg 

Ostsime siis perepileti ja kärutasime loomi vaatama. Kuna mul pole veel oma elu jooksul õnnestunud lasteloomaaeda näha, siis võtsime selle esimeseks sihtpunktiks. Loomaaial on aga kaval plaan, lasta inimestel peaaegu sihtmärgini jõuda ja alles sinna silt panna, et ahhaaaa, täna on lasteloomaaed kinni  :). Täiesti tüüpiliste eestlastena ei öelnud me ka mitte ühelegi vastutulevale perele, et tegelikult neil ei ole mõtet edasi minna…. aga see selleks. Nüüd siis järgmine kord äkki õnnestub.

 img_9819.jpg

Edasi võtsime sihiks ainult meile teada tuntud loomad, sest mingi kitse aia taga vaidlesin Ketliniga, et kas see on bambi või ei ole…. mina pakkusin sildil olevat nime, mida ma kahjuks hetkel enam meenutada ei suuda ja Ketlin sellega ei leppinud.

 img_9881.jpg

Seega vaatasime karu, tiigrit, ahve ja elevanti. Ninasarvikut ja kängurusid nägime ka ja kõik teised peale minu ja Keidi nägid ka krokodille.

img_9853.jpg 

Jäätist sõime loomulikult ka……….. ja oligi vist kõik. Sest suure perege ei ole ikka naljaasi ja ühel väikemehel oli meil ikka väga kiire koguaeg :))). Ja peaks ütlema, et ega need lapsed suurt nendest loomadest seal ei hoolinud. Või ma ei tea mis ettekujutus mul on, et lähevad ja tardunud pilguga järlgivad 10 minutit ühe looma käitumist…. kõik muu oli alati palju huvitavam.

img_9898.jpg

2 Responses to suure pere ema :)

  1. ynry says:

    kust läheb see piir – suur pere? vat, mõistatus minule.. mis selle ää määrab? laste arv? ei saa aru.. see on ju ainult number, aga nummerdada inimesi..
    ausalt öeldes, kui minult on (korduvalt) küsitud (miskit nii tobedat nagu) “kas need kõik on teie lapsed?”, siis olen küsijat ikka pikal pilgul vaatama jäänud küll..
    asi on ainult ühes.
    asi on armastuses.

    ausõna :)

  2. krista says:

    täiesti nõus :)
    kusjuures olen tähele pannud, et ka isa mängib pere suuruse hindamisel väga tähtsat rooli.
    Mu üks klassiõde just rääkis, et kui ta üksi oma kahe poisi ja suure kõhuga kõnnib, kohtab ta haletsevaid pilke, samas kui uhke isa kah käevangus on, siis ainult imetlevaid :)))

Leave a Reply

