lapsehoidmine

img_9621.jpg 

Kui sul sünnivad lapsed, siis esimesed eluaastad keerlevad nii ja naa lapsehoidmise ümber. Kõige rohkem hoian muidugi ise, ole siis väsinud või tüdinud või lihtsalt laisk. Ikkagi oma lapsed ja kõik mis nad õpivad, on minu teha. Igalpoolt ju ka mõjutatakse, kui kasulik ja hea on ikka emal koos lapsega olla. Nii me siis veedamegi  pea 24 tundi ööpäevast koos. Kusjuures öösiti nagu hotdog, sest mõelmad tahavad väga kaisus magada.

Meie peres on järgmisena panus Kallel. Temale meeldib lastega liikuda. Paneb, kas ühe või mitu kärusse ja kõnnib nendega …. 90% juhtudest poodi :), aga minek seegi. Päris tihti on ka nii, et ma lihtsalt teen oma asju, kui Kalle kodus on ja ignoreerin lapsi ;). Pooled lapsed lasevad ennast lihtsamalt ignoreerida, kusjuures alati mitte sama pool. Nii et kokkuvõttes, nii kaua kui lapsed on koos isaga kodus, ei ole minul ikka mingi puhkus.

Kolmas lapsehoidja on meil minu ema. Praegu on jälle nii, et ma ise olen ikka ka vanaema juures, kui lapsed seal on,  aga enne Keidi sündi me ikka käisime Kallega peaaegu iga nädal korra kinos. Kuna aga Ketlin nüüd vanaema juures olles, enamus aega hoopis minu venna pere juures veedab, siis jääb esialgu vanaemale ikka üks laps korraga. Ja vennapere saab  pidevalt kolme lapsega tegeleda. Kuna poisid seal on Ketlinist natuke vanemad, siis Ketlin vaatab neile väga alt ülesse ja on kõige nõus kui et ainult teda mängu võetaks….

Neljandat lapsehoidjat meil ei ole…. aga selle eest on mul veel teine vend, kelle poeg mahub täpselt kahe minu lapse vahele ja kes ongi oma lapsega kodus, kui tema naine tööl käib. Ja seega saame me vahel kaupa teha, et tema tuleb poisiga meile mängima ja samal ajal muuseas ühendab ka elektrijuhtmed ära :)… omamoodi lapsehoidmine seegi.

Viiendaid lapsehoidjaid on meil kohe hulgi. Need on kõik minu lastega sõbrannad, kellega me koos aega veedame. Ketlin on täiesti ise välja mõelnud sellise asja, et abi tuleb paluda sellelt emalt, kellel parajasti beebit süles ei ole ja mõnel vahel ei ole :). Igatahes talle väga meeldib selline lapsehoidmine, temal on kellega mängida ja samas on keegi alati valmis teda pissile viima või kiigutama :). Iga hommiku küsib ta – kes see külla tuleb ja kui vastus on, ei keegi, siis järgmine küsimus on, aga kuhu me lähme?

2 Responses to lapsehoidmine

  1. ynry says:

    nonäedsasiis, võib suisa õnne soovida ;) meie peres seda kolmandat hoidjat ei olegi, neljandat samuti, muudest rääkimata. a miskitmoodi me siin jätkuvalt püsimas, koos ja koos ja koos..

    a – tegelikult on see ainult harjumise küsimus. ma olen nii pikalt juba harjutanud ning harjunud, et nooh, hakkangi juba.. harjuma ;)

  2. jaana says:

    Meie ka Bertaga enam-vähem 24 h koos. Issi käib meil tihti mööda Eestit komandeeringus. Kui kodus on siis ta ikka tegeleb tütrekesega, kuid nendel hetkedel on väga mõnus kolmekesi aega veeta. Lapsehoidjatest nimetaksin veel eelkõige oma ema. Vahel ka kedagi teist. Kui ma vahel õhtul, kui Berta magab kuhugi lähen, siis hakkab ta ärgates minu kohalolekut igatsema….ning järgneb see, et mind kutsutakse koju :D
    Aga igav ei hakka, käime teiste emmede-beebidega kärutamas ja üksteisel külas-ning üleüldse viimasel ajal olen nii väsinud koguaeg, et tahaks ainult rahulikult lebotada või magada.

Leave a Reply

