Kiiksud

 img_7102.jpg

Kuna ma olen siin vist viimane kiiskutaja ja paljusid juba lugenud, on päris raske juba endale selgeks teha, millised need tegelikult siis minu omad on, sest paljudel on samad kiiksud…. teatepulga olen saanud Maarjalt ja Kohvikratilt …..

 Pane kirja mõni oma naljakamatest või veidramatest kiiksudest, mida julged teistega jagada
1. kokkamises

2. majapidamises

3. muu vaba teema

1. Kokkamises – Kogu minu lihalised oskused piirduvad valmis maitsetatud kana ja ora sees seapraega. Kusjuures ma ei ole ka kunagi tundnud, et ma peaks rohkem teadma või oskama.

Süüa tuleb alati taldriku pealt! See on kodust kaasas, sest meie peres tehti ja söödi võileibu alati laua pealt, mitte kunagi ei pandud taldrikut ja praegu ei kujuta ma ettegi kui ma peaks mingi söögi asja palja laua peale panema.

Kõik toidud, mille valmissaamine võtab rohkem kui tund aega on täielik ajaraiskamine ja pole üldsegi väärt ettevõtmist….. va mõni kook ;). Ja pidevalt ma söön midagi :))))))

Ma lasen alati omale klaasi alkoholi valada, aga mitte kunagi ei joo ma seda lõpuni :)

2. Majapidamises – kohe pärast söömist nõudepesemine on täielik naudingu rikkumine.

Iga asi võib natuke aega kuskil vedeleda ja sellest ei juhtu midagi ;) ( mulle väga meeldib kui toad on korras ;)

Ma pean kogu aeg sisustama, kui ma füüsiliselt seda teha ei saa, siis ma vähemalt mõtlen ja unistan ja loen ajakirju või raamatuid.

Meeldivad kodus valged asjad – enne olen nõus neid tihemini pesema, aga mul on valged vaibad ja söögilaua peal valge laudlina – iga päev ja ausõna :)

Peale minu ei tea meie peres keegi mitte ühegi asja asukohta, sest mina olen ainuke, kes midagigi ära paneb ja mul on iga asja jaoks kindel koht, mis siis et need kindlad kohad muutuvad väga tihti.

3. muu vaba teema – kui meie pere autoga sõidab, siis pean mina roolis olema, sest ma lähen kohe närvi kui Kalle roolis on :).

Ma tean enamuse Tallinna valgusfooride põlemise aegu ja rohelisi laineid ja kui mitu autot kuskilt läbi saab, kui keegi ei uimerda :)

Mul alati ja kõikide asjade kohta arvamus!

Ma pean kõike oskama ja kõike teadma :))))

Mina pean perele süüa ostam ja kui ma ei saa seda teha, siis ma teen vähemalt nimekirja.

Minul ei ole mingit paberimajandust – ma pidevalt üllatunud, kui ma kuskilt juhuslikult mõne oma koolidiplomi leian. Selle vältimiseks olen ma lastele spetsiaalselt nende jaoks karbid teinud, kuhu ma nende tähtsaid asju kogun.

Kusjuures oleks väga hea teada mida näiteks Kalle minu kiiksudeks peab :)))) 

4 Responses to Kiiksud

  1. Evelyn says:

    Joogi klaasi valamisega ja mitte lõpuni joomisega tuli mul meelde see, et ma valmistan oma kaaskodanikele pidevalt meelehärmi asjaoluga, et ma jätan ALATI ühe lonksu piima klaasipõhja.

  2. maris says:

    minu meelest on teil küll söögilaua peal punasetriibuline villane rahvariide seelik aga mitte valge laudlina.

  3. meieelu says:

    Väga hea on teada, et keegi on veel selline, kes jätab lonksu tassi. Minul on see alati nii ja mu pere väga tihti pahandab mu peale Sama on ka toiduga, üks amps jääb alati taldrikule. Lihtsalt kõht saab vist enne täis.
    Meie peres ei tea ka keegi kus asjad asuvad. Samuti ei tea Raimo kus asuvad täpselt Mia riided. No seda teab, mis kapis, aga kus midagi täpselt, kindlasti mitte. Samuti on ta mind “meeldivalt” üllatanud kui peab ise Mia riidesse panema.

  4. kristel says:

    vahva on lugeda neid kiikse erinevatest blogidest:) ise ma blogi ei pea ja seega kiikse kusagile kirja ei pane aga jah – tundub et paljudel need ühtivad:) üks, mida ma pole (veel) teiste kiikused seas kohanud on see, et kardinad peavad ALATI sirged ja sümmetrilised olema – st külgkardinad mõlemal pool ühesuguse laiusega kõrvale lükatud, voldid sümmeetriliselt sätitud. Ja kui mees ntks käib mul akna peal termomeetrit vaatamas ja siis kardina pisut ripakile jätab, pean KOHE minema sättima.
    Aga vot lonksu või amspu taldrikule jätmist (või veel hullem – sellise nõu kraanikaussi panemist) ma kohe ei salli:) Mees mul siuke

Leave a Reply

