ühe pere lapsed

 img_8159.jpg

Üks minu lemmiktegevusi on leida kahe lapse vahel sarnasusi :))) Kõige lihtsam on see muidugi Keidile Ketlini vanade riiete selga toppimisel…. aga ikkagi.

Ja mõne koha pealt on asi täitsa kummaline. Ketlin nimelt ei kaalunud nii palju, aga paistab piltide pealt ikka poole paksemana :)… ma arvan et see pikkuse vahe ei saa kuidagi nii suuri põski ära kaotada :)

Aga ikkagi arvan ma, et nad on ühte nägu :)))

img_7902.jpg

3 Responses to ühe pere lapsed

  1. Pille says:

    Nende kahe pildi peal on küll Ketlin kindlalt alumisel (seal kohe selline Ketilini-muie näol) ja ülemisel Keit. Onju?

  2. ynry says:

    pikkus, jah.. üks kaval asi. meie kaks vanemat last on juba aastaid kaksikuteks, teistele siis, nu mis sellest, et erinevatel aastatel sündinud ;) mulle ikka meeldib siis võõraid õrritada küsimusega, et mõista-mõista, kumb on vanem.. a teil see nipp vist oma imearmsakestega momendil läbi ei lähe ;)

  3. krista says:

    täitsa õige :)…. aga ma olen juba praegu kindel, et ma mingi aeg panen nad ühtemoodi riidesse :)))… siis äkki annavad kaksikute mõõdu ka välja

Leave a Reply

