Jaanipäev

img_8632.jpg 

See pole see jutt, kus ma räägin kuidas meie pere jaanipäeva veedab, sest meie PERE ei teegi seda tavaliselt. Kui ma kunagi ammu Kallega tuttavaks sain, siis ma teadsin juba samal päeval, et kui inimestel on pidu, siis on Kalle tööl. See tähendab, et uuel aastal on ta tööl ja jaanipäeval on ta tööl ja loomulikult on ta ka reede ja laupäev õhtul tööl. Ja ma ei ole ainuke selline naine ja ma üldse ei kurda sellepärast. Kui ma tahaks kurta, siis ma oleks juba esimesel päeval võinud teise mehe valida.

Sellest hoolimata Kalle ikka püüab. Näiteks on ta viimased kolm aastat jõudnud sinna jaanipeole, kus pere ülejäänudliikmed on, mis sest, et alles, siis kui meie juba magame, aga ikkagi :)

Sellel aastal lähme see naiste osa perest siis sinna jaanitulele, kus Kalle tööl on. Sinna võivad kõik inimesed minna, kes pileti ostavad :)))))….. eks siis Ketlin ka näed mis “töö” see on, mida meil issi teeb :)

See pilt on tehtud täpselt 2 aastat tagasi :)

Leave a Reply

