Uus soeng

img_9689.jpg 

Juba jälle ma hakkan seda juuksejuttu ajama…. aga ma arvan et alguses on iga ema unistus üks pikkade inglilokkidega tüdruk. Kui ma oma titepilte vaatan, siis minul Ketlini vanuses olid ammu patsid peas, aga ma tean….. ma olen seda juttu juba sada korda rääkinud. Aga Ketlin on 2 aastat ja 6 kuud vana ja mingist patsist võin ma alles unistada….

Ükspäev kui Ketlin jälle pikalt ennast peeglist vaatas, tuli ta minu juurde ja ütles, et me temal ka juukseid lõikaks. Kalle jälle oli oma uue soenguga lapse ees lehvitanud. Selleks, et mitte õrnale teemale tähelepanu pöörata, mina eriti tihti juuksuirs ei käi, nii et minu otsa ei tasu vaadata…..

Aga võtsime siis selle juukselõikuse ette. Ükskõik mis pidi ma seda Ketlini pead ka ei pööranud, siis kuskile kääre sisse lüüa küll ei olnud. Lõikasin siis tal nn tuka, mis veel lähema aasta jooksulgi silmini ei jõuaks natuke veel lühemaks. Raske südamega küll, aga ma väga loodan, et nüüd need juuksed hakkavad kasvama mis mühiseb.

Hoolimata sellest, et ta meil muidu hea meelega supermodelli mängib, ei tahtnud ta nüüd pildile minna. Aga tuka sain ikka peale ;)

3 Responses to Uus soeng

  1. crankymonkeys says:

    Lokid ju vaga ilusad, pikemate juustega laheks keeruliseks.

  2. Katariina says:

    Nojah. Lase kiilaks. Soovitab vanarahvas :-))

  3. maarja says:

    mu meelest pisikestel plikadel pikad juuksed ja lokid kooslus on viimane nuhtlus, mida vaenlasele ka ei soovita. miaga oli töeline tegu, et neid vähekenegi ohjes hoida ja see pidev kammimine, prrr…

Leave a Reply

