Minu teine tööpäev

img_9493.jpg

Esimene tööpäev oli mul eelmine aasta…

Sellel eestal oli mul nüüd teine tööpäev. Kui sa ikka ainult 1 päev aastas tööl käid, siis ei ole ikka kerge. Õnneks sain ma nädal enne tööle minekut Annika juures peegeldamas käia, nii et ei olnudki väga uppuja tunne. Enamus inimesi unistab sellest, et neile töö naudingut pakuks ja nad seda rõõmuga teevad. Kui mina ennast sellise tööga ära elatada suudaks, siis ma oleks ikka väga rahul.

 img_9991.jpg

Aga ma ikka alles alustan ja omaarust veel pikk tee ees….. aga ikkagi on mul sellel aastal veel kolmas ja neljas tööpäev ka :)…. rohkem ma ausõna ei tahagi, aga järgmine aasta võiks olla juba rohkem ;)

img_9601.jpg

7 Responses to Minu teine tööpäev

  1. Evelyn says:

    Kusjuures, ma olen sellest ajast peale, kui ma su blogi leidsin, mõelnud, et kui kunagi ikka peaks vaja minema (lootus sureb viimasena!), siis ma ka pakun sulle tööd.

  2. Liis says:

    Aga mina tahakski sulle tööd pakkuda.
    Meie pulmad on kaheksandal septembril ja fotograaf hüppas alt ära :(
    Tahad sa ühe päeva tööd teha?

  3. Pille says:

    Nii tore, nägin ka A. pulmapildid ära – kaunid!
    (Täpsustuseks siis seda, et A&E ema ja minu ema on tehnikumiaegsed suured sõbranjed, nii et vanasti sai aeg-ajalt ka teineteisel emade sabas külas käidud:)

  4. Merx says:

    Mulle meeldib eriti kolmas pilt!! Ülilahe! Edu edaspidiseks! aaa ja mis see peegeldamine küll tähendab, sellest fotograafide keelest ma ei mõika veel mõhkugi ;-)))

  5. Kristiina says:

    Sul tulevad tõesti need pildid ülihästi välja. Tööd ma sulle siiski pakkuda ei saa, sest abielluda ma enam ei kavatse, seal on kord juba ära käidud ;)

  6. Katariina says:

    Pakun ennast sulle peegeldajaks (kui Maris ette ei jõua), ajaks, mil su haare laieneb.

  7. kris says:

    kas pruut on Krentu õde :)?

Leave a Reply

