suvekodu vol. 2

 

Vot nüüd on täpselt see aeg, kus mina ei läheks mitte mingisugusesse suvekodusse. Sest meie aias õitseb selline “lill” ja puu all on tõeline tsillikoht. Selle lille pärast me ka oma kodu kunagi ostsime…. vot….ja nüüd on ta oma täies ilus.

Kahjuks või õnneks ei kaunista ta meie aeda just igal aastal, aga kui siis juba. Kuna ta on veel nii suur, siis näeb teda igast meie maja aknast ja veel see lõhn. Nii kui väravast sisse saad, tunned sellist magusat ja samas värsket lõhna, mida peale meie ka mesilased armastavad. Nii et puu all kiikudes on pea kohal mõnus sumin….

Aga kiigust teine kord….

10 Responses to suvekodu vol. 2

  1. Pille says:

    Võimas kuldvihmapuu!

  2. Katrin says:

    Fantast ilus!!! Ma oleks ka puu pärast selle maja ostnud :D

  3. Kratt says:

    ja mesilasi te ei karda?

  4. kristel says:

    meie tänaval on kaks kuldvihma, kuid teie oma vastu need siiski ei saa. super!

  5. Ma tulin praegu Vastseliina laadalt ja ostsin ka selle kauni puu endale. Kuigi kauniks saamiseni läheb vist veel aega, praegu on rootsud ja lehed. Ma pole ju kunagi varjanud, et ma ahv olen:)

  6. maarja says:

    meil on ka see puu aias ja nagu aamen kirikus õitseb ta vägevalt üle aasta. sel aastal oli see nirum õitsemine.

  7. […] Ma kirjutasin sellest, et meil on maja ühte värvi ja pool aeda täpselt sellist värvi, mis ei lähe majaga kohe kuidagi kokku. Ja ise olin nii rumal, et maja värvisin sellist värvi nagu ma tahtsin, ilma et ma oleks arvestand  selle meie aia kaunitariga :) […]

  8. […] niitmine võtab 15 minutit, aga on koht kuhu ennast tahtmise juures pikali visata. Lillede ja muidu õitsvate põõsastega olen ma siin alati eputanud :). Lastel on liivakast, kiik ja koht kuhu mängumaja peaks tulema […]

  9. […] kurb uudis on meie aias ka…Nimelt meie imeilus kuldvihm otsustas poolenisti ära kuivada. Kuna meil pole õrna aimugi kui vana ta võiks olla, võib olla […]

  10. Berlin Hier haben, Produktion der Werbeartikel?A broker what, to use based.Refunding disputed charges, the old sales.Place to look Gli operatori con licenza europea o whitelisted, is common along typos generated Some.When the two, site Many freshmen.,

Leave a Reply

