suvekodu….

img_9316.jpg 

Sellel ajal kui enamus inimesi aktiivselt suvekodust unistab, on meil üks selline tegelikult olemas. Ainult et mina olen selline linnapreili, kes ei oska veel sellest nii palju rõõmu tunda. Ja juba sellepärast, et kui naabrimees pühapäeva hommikul kell 9 põhjakeeratud automakist happy new year laulu ei kuulaks, ma arvaks et ma olengi juba suvekodus.

Mul on siin linnakodus linnulaul ja päikesepaiste ja suured puud ja ma võin täiesti vabalt hommikumantlis postkasti lehe järele jalutada ja muru peal kohvi juua. Noh kui ma kohvi jooks :)

Ainuke mida mul siin ei ole, on avar silmapiir ja vee vulin. Aga see on väike asi selle kõrval, et maakodus pole näiteks vett :)

Kuskil teise kaugel on kaev ja sealt saab ämbriga tuua ja elekter on ka maja peale veel laiali jagamata.

Nii et minusugusel kahe pisikesega proual on praegu lihtsam siin linnas paterdada….

Aga maal on vee vulin, ainult et pildi peal on ilus naabri kallas ja meie oma on üldse teisel pool silda ja umbes selline nagu pildil parempoolne kallas…. aga ma unistan, et meil on ka selline nagu vasakul.

 img_9269.jpg

Ja seinad on meil näiteks nii paksud ja suvel on seal sees hea jahe :)… Kalle täna käis seal meie supermodelliga pilte tegemas….

7 Responses to suvekodu….

  1. kristel says:

    olles äsja koju jõudnud järjekordselt “suvekodu otsimise turneelt”, võin nüüd täie veendumusega öelda, et suvekodu otsimine on meie jaoks vähemalt praegu märksa mõnusam ja muretum tegevus kui selle omamine iial olla võiks . otsimine tähendab meie jaoks umbes kord kuus koos “kaasotsijatega” seiklemist eestimaa kaunimates paikades, omamine tähendaks ilmselt ühes kohas palehigis rassimist ja rabelemist. igaks juhuks oleme unistuste suvekodu lati nii kõrgele seadnud, viies sellega selle leidmise tõenäosuse lähima viie aasta jooksul miinimumini;-)

  2. Krentu says:

    See jõgi on imeilus! Teie maja juures on seal ka selline? Ainult lastel tuleb siis kogu aeg silma peal hoida, kui veekogu juures on… Aga lapsed kasvavad :)
    Ideaalsest suvekodust – mina kunagi arvasin, et ideaalne on näiteks pisike majake otse mere ääres aga nüüd on mu arvamus muutunud. Sest just selline kahekilomeetrine jalutuskäik mere äärde on see mõnus tegevus. Kui mul meri kohe akna all on, siis pole kuskile jalutada. Minu jaoks, kes ma ka üsna püsimatu linnapreili olen, on oluline, et ümbruskonnas oleks kohti, “kuhu minna”. Näiteks ükskord me puhkasime Jumindal, mis on väga ilus koht aga ümberrinngi pole mitte midagi. Et kui tekib tahtmine “natuke lähiümbruses ringi sõita” siis pole absoluutselt kuhugi minna. Samas minu lapsepõlve suvekodus – mine Altjale, Võsule, Käsmu, Sagadisee, Palmsesse jne.

  3. meieelu says:

    Meie suvekodu ideaal on keset asustamata kohta võimalikult üksinda ja kommunikatsioonideta. Äärepealt avanes võimalus selline omandada soovi ja tahtmise ja võimaluse korral Hiiumaal, peaaegu et ideaalne, aga meie oma kodu on nagu suvekodu, st palju tööd ja tegemist vajav. Kunagi hiljem siis, ehk.

  4. vardamoor says:

    Aga meil on suvekodu olemas. Ehki nüüd tagantjärele vaadates tundub iga teine koht etem kui see, aga kui jutuks tuleb mahamüümine – sest ostjaid näikse olevat, siis vat ikka ei müü küll. Sest seal on niii mõnus. Latt muidugi eriti kõrgel ei ole ka, aga tsehhovlik idüll on tagatud. Võõraste jaoks ilmselt jaotub meie suvekodu kategooriasse: oi küll siin on teil veel palju tööd teha enne kui puhata saab. Aga me puhkame kohe

  5. elisabeth says:

    mind on alati vaevanud mõte, et mida peaks tegema need iniemsed, kes elavad maal nö “suvekodus” aastaringselt, aga tahaks ka ära sõita mõneks ajaks kuhugi …mujale…ostma linnakodu või tekitama sõrbad, kellel on maakodu, kus saab aegaajalt suvitamas käia, aga kus pole vaja ise väga palju liigutada ;)?Meie igapäevakodu on nii maal, kui vähegi annab ja naljalt selle kõrvalt teist maa/suvekodu ei tekita, sest kahe sellise koha korrashoidmine on paras pähkel. Samas ma ei vahetaks oma (maa)kodu elusees millegi muu vastu, aga aeg-ajalt ikka tuleb tunne,e t äkki võiks üks koht veel olla….teile aga jõudu ja ootame lugusid/fotosid suvekodu edasisest käekäigust.!

  6. Katariina says:

    Te ikka ei hellita :-) Kui suvemaja, siis ikka maast laeni akendega loss kauni järve kaldal, mitte mingi.. koperatiivikas, eksju.

  7. Katariina says:

    vabandust. jõe või oja :-)

Leave a Reply

