Keit Liis 6 kuud

img_8166.jpg

Ja ongi pool aastat täis. Nende kümnete aastatega võrreldes, mis tal veel ees on, on see muidugi köömes, aga hetkel on see väga suur asi.

Oma sünnipäeva hommikut alustas ta pika köhimise ja nohuga. Nohu on muidugi ta lemmiktegevus ja sellest ei lase ta ennast üldse enam häirida, aga köha on talle midagi uut ja sellele pööras ta kohe pikalt tähelepanu :)

Aga et mitte jätkata nagu vanainimene, kes ainult tervisest räägib, siis…..

1. Meie päevane kuldmagaja otsustas kuumade suvepäevade saabudes teha stiilimuutuse ja olla üleval. Mõnes mõttes ma saan tast aru, äärmiselt tobe on elada nagu kass, kes ainult söömiseks üles tõuseb ja ülejäänud aja päikesepaistest värske õhu käes peesitab. Ükspäev kui vihma sadas, siis ta magas… no tõe huvides.

2. Keidi lemmiksöök olen siiski mina. Kui ta ise näitas eriti aktiivset valmisolekut kõrvitsapüree söömisel, siis tema kõht nii ei arvanud ja esialgu teeme väikese pausi.

3. Tema noores eas on füüsilise aktiivsuse ja võime vahel veel liiga suured käärid. Vehib käte ja jalgadega nagu selili pandud põrnikas, aga kui põrnikas kõhuli olles kohe jooksu pistab, siis Keit vehib täpselt samamoodi edasi. Küll aga meeldib talle naistekätekõverdusi teha. Need on sellised, kus põlved on maas ja need tulevad tal paremini välja kui mul. Aga ta harjutab ka muidugi palju rohkem kui mina.

4. Tegemist on ka äärmiselt jutuka tütarlapsega. Ja üks vaikne ja tagasihoidlik laps ei oleks ka muidugi väga meie pere moodi. Mõnikord arvab ta et kõige mõnusam oleks vestlust aretada näiteks kell 4 öösel. Ma isegi mõistan teda, sest päike paistab aknast sisse ja kella ta ei tunne….. aga ta mõistab ka minda ja on nõus siis jälle magama.

5. Naerda meeldib talle ka. Ainuke inimene meie peres, kelle üle ja kellega koos ta naerab on Ketlin. Nii ma siis päris tihti tellin Ketlinilt Keidi jaoks väikese nalja.

6. aaa……. oleks unustanud. Me käisime arsti juures ja saime mõõdud ka külge. 8700 g ja 70 cm. Paras kukkel. Ketlin oli samade mõõtudega 8 kuuselt. ja ma ei tee sellest mingeid järeldusi.

Palju õnne sünnipäevaks.

img_9043.jpg

Üks tema lemmiktegevusi… eriti kui Ketlin teda kiigutab.

img_9007.jpg

Vot täpselt sellist nägu on ta, kui ta minu arust on äärmiselt vähe aega magamisele pühendanud.

9 Responses to Keit Liis 6 kuud

  1. Age says:

    Palju õnne 6. kuusele Keidile. PS Meie Marta oli 10. kuuselt 8,680 ja 74 cm. Kaspar oli mul sama vanuselt ikka üle 10 kg. Aga Martal oli kõhuviirus ja oksendamine, eks see andis kaalust kõvasti alla.

  2. Nii armas tüdruk- nagu väike nukukene

  3. Kratt says:

    mis reaktsioon kõrvitsapüreele oli?

  4. krista says:

    anna veel…. anna veel….

  5. vardamoor says:

    Kui kõrvitsaga jama on, siis tasub äkki rahulikku kartulit proovida.

  6. Kratt says:

    et mis k6hujama tal oli? seda kysisin ;)

  7. elisabeth says:

    palju õnne juba poole ühesele põnnile :) pildid on muidugi super! meil(mitte küll päris minu oma) peres 1,2 aastane 84 cm ja 8,4 kg, aga eks ta jookseb omal jalal, ja nii need kilod pigem kaovad, kui tulevad juurde.Keit on täitsa suuure lapse nägu ja piltidel on alati sellised vaikiva filosoofi ja kõiketeadja ilmed:)!

  8. jaana says:

    aeg läheb ju lausa lennates :)
    aga meie piiga keeras ennast esimest korda alles 5 kuu lõpus. Ja nüüd on paar päeva asjasse tõeliselt vaimustunult suhtunud. Selili ta enam ei püsi :)))

  9. […] nüüd lugesin Liisu SELLE jutu ka läbi. No ma oleks võinud tegelikult kopipeist teha, selle nohu ja köha jätaks välja ja […]

Leave a Reply

