minu väiksed soovid

Kui elu liiga ilus tundub, siis vahel on mul mõned täiesti egoistlikud väiksed soovid ka….

1. tahaks minna kuskile täiesti üksinda ja kauemaks kui 2 tundi… näiteks kolmeks päevaks :). Vot umbes nii nagu sai viimati mindud 3 aastat tagasi…

2. lugeda raamatut täpselt nii kaua kui tahan, millal ma tahan ja kuskohas ma tahan.

3. magada 8 tundi järjest… viimati ma arvan et magasin kuskil eelmine suvi…hetkel 2 tundi on rekord :))). Magada ühes voodis ainult koos Kallega ja keegi ei ajaks mind üles… seda vist saab järgmine aasta ;)

4. juua ühe klaasi veini sellisel kellaajal mis mulle meeldib, ilma muretsemata, et kellegile see ei sobi ;)

Aga sellised soovid lähevad jälle üle ja tegelt jõuan ma paari aasta pärast nagunii teha….. kui rohkem lapsi ei tule ;)

no ja kui Ketlin tuli ja esitas mulle just laulu emmest, kus ainukesed sõnad olid emme on armas…

3 Responses to minu väiksed soovid

  1. Krentu says:

    Me just täna Andresega nuputasime, et mida me siis nädalavahetuseti tegime, kui last ei olnud. Ei tulnudki meelde… Ja kui enda vastu aus olla, siis ju tegelikult ei vahetaks praegust olukorda iialgi endise vastu, mis siis, et sai teha mida tahtsid ja millal tahtsid. Kusjuures mul on praegu see olukord, et ohin, et ei saa magada, aga varsti saan veel vähem magada :)

  2. maris says:

    ma käisin eile kumu ööl ja tulin alles 4.30 koju. ja täna mõtlesin, et küll on tore, et enam ei pea igal reede õhtul kuskil väljas käima, tüütu oli ausalt öeldes. oma kodus oma perega on palju toredam.

  3. jaana says:

    krista mul on täpselt samasugused soovid..ja mõned veel ekstra juurde ka :D

Leave a Reply

