minu tool

img_8757.jpg

Enne seda kui Ketlin sündis, ei teadnud ma väikestest lastest mitte midagi. Nii ma siis käisin ja kuulasin kogenud emade jutte, mida kõik on sul emana vaja.

Üks mis mul kõrva jäi, oli jutt sellest, kuidas ilma kiiktoolita ei saa ma tulevikus enam elada. Kõigile lastele meeldib kui neid kiigutatakse ja kiiktoolis on seda kõige parem teha. Panin siis tarkuse kõrva taha ja nõudmise Kallele kirja. Noorel emal on hädasti kiiktooli vaja!

Isku poest leidsimegi. Kuna tellides oli tool 20 % odavam, tellisimegi täpselt sellise nagu müügisaalis välja oli. Öeldi, et 5 nädalat. Kummalisel kombel oli tool 2 nädala pärast valmis ja mina sain juba suure kõhuga kiigutamist harjutama hakata.

Suur oli aga minu üllatus, kui selgus, et minu lastele ei meeldigi kiigutamine ja mida vähem neid väntsutada, seda õnnelikumad nad on. Ja kiiktoolile tuli leida uus funktsioon.

Kiiktoolist sai minu tool söögilaua ääres, milles on ka väga mõnus telekat vaadata. Ja nüüd ma panen siia kirja ka selle lause, mis mulle tundub kõige ….. (ohh mul ei tule ühtegi tabavat sõna meelde, aga mõte on negatiivne). Sinna on hea kerra tõmmata ja ajakirja lugeda….. See oli väike kõrvale põige, aga selline lause on absoluutselt igas ajakirjas ja ajakirja lugeja kirjas, kirjas……kuidas nad ikka mõnusalt diivani nurka kerra õtmbavad ja klaasi veini või tassi kohviga siis ajakirja loevad… ma siis kasutan selle nurgana oma tooli.

Kui keegi meile külla tuleb, siis ma tavaliselt luban külalisel seal istuda. Et siis ise mõnel muul toolil istudes tunda, kui mõnus ikka minu tool on.

Vahepeal kui kodus keset linna ka minu tool oli, ta eriti mulle ei meeldinud. Aga nüüd on ta jälle ainuke mu elus :)))

2 Responses to minu tool

  1. maris says:

    huvitav, miks mina siis alati tabureti kükitan, kui teil külas olen. või siis vahel olen ma sunnitud ka ketlini söömistoolis istuma.

  2. krista says:

    meil ei olegi taburetti ;)…. ja kuna peale sinu ükski täiskasvanu ei mahu lastetooli istuma, siis seda on ka päris hea pealt vaadata, kuidas sa seal istud ;)…. aga järgmine kord ma luban su enda tooli !

Leave a Reply

