Harakate paradiis

 img_8771.jpg

Kunagi aastaid tagasi kui ma veel tööl käisin, oli teiste imekauplejate hulgas Karnaluksi pidev külastamine üks minu tööülesandeid. Asusid nad siis kadrioru kortermaja viiendal korrusel ühes pisikeses korteris, kus ainult külg ees liikuma pääses. Siis kui ma enam tööl ei käinud ja olin täiesti kindel, et ma ei õmble ega koo enam kunagi midagi, ei sattunud ma loomulikult ka ühtegi poodi :)

Nüüd kus aga käsitöö hakkab juba vaikselt igapäevaseks loomulikuks tegevuseks muutuma, oli ka viimane aeg jälle Karnaluksi külastada. Kutsusin aga hunniku sõbrannasid ja veel rohkem lapsi kaasa ja läksime poodi. Ketlin tuli küll lootuses, et äkki antakse karukommi, aga mina ei osanud seda, mis seal oli, isegi loota.

See on ju täielik harakaparadiis…. ma ei saa aru, miks peaks üks vidina hädas käsitööline üldse kuskilt mujalt midagi ostma. Kõik need asjad, mis seal müügil olid…. sa ei oska isegi tahta neid asju, sest ei tea, et sellised asjad olemaski võiks olla. Ainuke miinus on see, et pead hulgi ostma… no aga milleks siis see hunnik sõbrannasid kaasa on?

Ma ei imesta, et kõrval asuv kangas ja nööp on minema kolinud ja eurokanga bossi karnaluksist leidsin.

Mis me siis valisime. Kuna mul üks laps seal ise kõike valida tahtis ja teine üldse seal poes olla ei tahtnud, siis mina valisin ainult lõnga. Aga kohe, et oleks valitud. Siin kohas oleks hea teha ääremärkus, et kes ei tea, siis viskoos ei ole sünteetiline kiud ;)

Ja omandasin omale esimesed bambus heegelnõelad ja kudumisvardad… heegelnõel on küll väga hea, kudumisvarrastes ma ei ole veel kindel, sest ringvarraste üleminek on kuidagi konarlik…. on nii või?

Ketlin kahjuks pidi kõik oma kümme välja valitud triigitavat aplikatsiooni tagasi panema… aga ma lubasin, et me lähme veel tagasi….

2 mütsi on juba valmis ja sain pildile ka nutva Keidi….. no tegelt võib seda igapäev saada, kui teda piisavalt kauaks tähelepanuta jätta… aga see selleks…

3 Responses to Harakate paradiis

  1. Anu says:

    Oi Karnaluks on peale mu esmakülastust sinna koheselt üheks mu lemmikpoeks saanud ja pidevalt heietan mõtteid, et peaks sinna tagasi minema… :)

  2. maris says:

    mina ostsin näiteks kaheksa pakki pärleid ja kõik.

  3. Merx says:

    hästi armsad mütsid! Järgmisel korral võid meid ka harakate paradiisi kaasa kutsuda, et siis hulgi osta ;-) !

Leave a Reply

