Täiesti tavaline nädal…

Ma olen selline täiesti püsimatu inimene, kes kuskil metsas üksinda elada küll ei suudaks. No loomulikult ei suuda ma siis ka lastega üksinda kodus istuda.

Nii oleme siis sisseseadnud omale sellise täiesti normaalse nädalagraafiku.

Esmaspäev:

Hommikul käime Keidiga massaazis. Ketlin vaatab tavaliselt pealt. Kui on ilus ilm, mis viimasel ajal on olnud, siis mängime me pärast mõne sõbraga siin meie aias.

Teisipäev:

Kukupai tund. Nüüd on Keidi kord pealt vaadata. Ka teisipäeviti on meil keegi tavaliselt külas käinud.

Kolmapäev.

Käime Tabasalus ujumas. Vot ujuma ma veel kahe lapsega üksi minna ei saa, nii et Kalle on meil ka kaasas. Aga ma arvan, et kui teisel ka kõndimisoskus omandatud on, siis pole vist probleemi. Kolmapäeval me muidu käisime pargis või mängutoas mängimas, aga viimasel ajal pole peale ujumist hästi jõudnud :)

Neljapäev.

Neljapäeval on meil vaba päev. Siis me lähme kas parki või tuleb keegi meile külla või…..

Reede:

On Keidil võimlemine. Ma ikka püüan Ketlinit selleks ajaks Kalle töö juurde sokutada, aga ma arvan, et 10 korrast 1 see õnnestub. Nii siis käime me seal jälle kolmekesi.

See on siis meie hommikupoolne tegevus. Lõunaks ma püüan nad ikka mõlemad korraga magama saada (nagu näiteks praegu), aga juhtub ka erandeid….

Aga parematel päevadel ma mõtlen, et see elu kahe lapsega ei ole üldse raske, aga see on ainult parematel päevadel :))))

Õhtupoole veame siis Kallet ka kaasa. Näiteks oleme me paar õhtut kell 9 jalutama läinud. Keit ilusti magab vankris ja Ketlin saab jalutada….

Leave a Reply

