Kodu

Meil on hea pisike aed. Kogu meie krunt on 350 ruutu. Tavaliselt sellisele krundile ei tohiisegi kuuri heitada, aga kuna siin enne oli maja, siis võisime seda meiegi. Kuigi ainult tänu suurele naabrite moosimisele. Aga sellega tegeles meil Kalle.

Nii ma siis olengi siin mõõtnud ja kaalunud ja jälle mõõtnud ja kogu aia ära kujundanud. Meie peres on vähemalt niimoodi, et kui ma mingi idee välja käin, siis kõigepealt öeldakse, et see ei lähe üldse mitte. Siis läheb natuke aega kaalumiseks ja seedimiseks, kuni Kalle tuleb ühel päeval ja ütleb, et tal tuli üks mõte :)))

Ja ütleks, et kõik meie ideed on ka tegudeni jõudnud.

img_7816.jpg 

eesaias maja varjus ei kasvanud mitte midagi. Samas on see suvel superkoht, kus niisama istuda ja vaarikaid süüa. Liivakast sobis sinna ka väga hästi. Mulle meeldib palju rohkem, kui lapsed ei pea päikeselõõsas liivakastis mängima. Kalle tellis mehed peale ja mehed tulid ja mässasid…

img_7819.jpg

Samas on meil selline pikk tee majani, kuhu äärde sai siis ilusti panna põõsaid ja puid kasvama.

img_0168.jpg

Kui mehed olid ära mässanud, siis nägi see kõik niimoodi välja….nüüd oli mul siis 30 meetrine peenar, kuhu ma sain istutama hakata…

 img_0511.jpg

Kallega käisime mööda aiapoode ja mereääres kive toomas. See oli siis 2 aastat tagasi. Selle aja jooksul on mõni taim taevasse läinud ja mõni asemele tulnud. Aga enamusele seal meeldib. Aga põõsad on veel pisikesed ja oma parimat nad veel anda ei suuda…

 img_8468a.jpg

Aga eile oli pilt juba selline…

img_8468.jpg 

Tagaaias ehitati maja külge kunagi (loe 4 aastat tagasi) terass. Kuna me ei osanud siis veel ise täpselt arvata, mida me täpselt tahame, sobis see hästi. Eelmine aasta käisin ja mõõtsin ja kaalusin ja leidsin, et see ikka ei sobib ja tuleb uus teha. Kalle oli algul küll vastu, aga nagu näha uus terass meile tehti. Ja mulle meeldib nüüd palju rohkem :))))

img_7403.jpg

Kaua sai kaalutud ka viimase nurga ehitamist ja see ei ole veel ka tegelikult päris valmis. Aga igaljuhul on see nüüd mõnusam kui see lõkkeplats, mis seal enne oli. Kunagi päris alguses oli mul seal väliköögi asemel ka maasikapeenar, aga minusugune laisk aednik seal küll rohida ei viitsinud.

img_7545.jpg

Alagul küll mõtlesime, et ei tea kas tasub see väliköök ikka teha, aga täanseks päevaks on selle männi taha kerkinud üks suur kuubik, nii hea ongi, et meil seal “müür” ees on :)

img_8518.jpg

8 Responses to Kodu

  1. Pille says:

    Väga armas nukumaja ja kena aed on teil, Krista. Ja Nõmme suured puud on hästi mõnusad (ma ise elaks ka meelsamini Nõmmel, nagu mu vanemadki). 350m2 on väike krunt tõesti, aga ma vist eelistaks seda enda omale. Mul on palju-palju suurem heinamaa (ja seda sõna otseses mõttes) vaja ilu- ja tarbeaiaks muuta ja ma ei suuda siiamaani otsustada, et kust alustada. Hirmus suur ja aastaid kestev töö seisab ilmselt ees, enne kui midagi Sinu aialaadset siia tekib..

  2. Mari says:

    Väga hea näide selle kohta, kuidas ilusti läbimõeldes, saab ka tillukese ala mõnusaks aiaks muuta, kus on absoluutselt kõik mis vaja olemas. Väga ilus ja maitsekas!

  3. Kratt says:

    armas pisike aed:) aga mitu ruutu maja on?

  4. liina says:

    Tulge Londonisse elama – siis naete mis on tilluke! :)

  5. Siiri says:

    Ja New Yorgis elavad inimesed seinakappides, ma ise olen näinud :)
    Ilus kodu Kristal :)

  6. Evelyn says:

    Ilus tõesti. Mul on pigem Pillega sama probleem – krunt on nii suur, et ei oska kohe kuidagi planeerida. Pisikesed peenrad kaovad ära muru sisse. Aga selle-eest jäävad naabrid majast päris kaugele, kui nihuke lahmakas vahel on.

  7. krista says:

    maja on meil 100 ruutu…või natuke vähem….

  8. maarja says:

    igati hubane ja soe näeb teil kodu välja.

Leave a Reply

